BLACK FRIDAY 2017. S-a lansat Ghidul pentru Black Friday 2017, vanzari care se vor desfasura pe 17 noiembrie in mediul online

Ioana Badulescu
By Ioana Badulescu octombrie 30, 2017 16:39

BLACK FRIDAY 2017. S-a lansat Ghidul pentru Black Friday 2017, vanzari care se vor desfasura pe 17 noiembrie in mediul online

BLACK FRIDAY 2017. Asociatia Romana a Magazinelor Online (ARMO) a lansat Ghidul pentru Black Friday 2017, vanzari care se vor desfasura pe 17 noiembrie in mediul online. Anul trecut, vânzările online de Black Friday au depășit 120 de milioane de euro, România fiind a doua țară din lume cu cea mai mare creștere a comerțului online (38%). Având în vedere aceste creșteri, s-a decis elaborarea acestui ghid, care să asigure o mai bună informare si experiență pentru rretaileri si clienti.

Black Friday se va desfașura pe 17 noiembrie în mediul online, precizează asociația într-un comunicat.

Ghidul pentru Black Friday este adresat retailerilor, dar și clienților și cuprinde informații pentru fiecare stadiu al procesului de cumpărare, de la faza de prospecție, planificare și derulare a achizițiilor în cazul clienților, la organizarea cataloagelor de produse, a stocurilor, plăților și livrărilor, dar și a procesului post-vânzare.

”Vorbim de câteva mii de magazine online angrenate în fenomenul Black Friday, milioane de produse cu preț redus, mii de angajați implicați, de la faza de planificare la cea de execuție, deci un efort logistic considerabil concentrat într-o singură zi. Totodată, având în vedere creșterile înregistrate de Black Friday în fiecare an, atât din perspectiva numărului cumpărătorilor, cât și a valorii vânzărilor, considerăm esențial să asigurăm o bună informare a retailerilor relativ la provocarea organizării evenimentului de shopping astfel încât să ofere cu fiecare an o experiență cât mai bună clienților”, a declarat Florinel Chiș, director executiv al Asociației Române a Magazinelor Online.

BLACK FRIDAY FLANCO, primul mare reteiler care face reduceri spectaculoase timp de 24 de ore 

Anul trecut, vânzările de Black Friday au depășit 120 de milioane de euro, în creștere cu 20% față de 2015 și cu 60% mai mari față de 2014.

”Comerțul online în România are un potențial foarte bun de creștere așa cum o arată și cifrele post-Black Friday. Explicația e simplă – clienții au acces la o gamă vastă de produse, pot face comparație de prețuri, este așadar un canal perfect transparent, beneficiază de servicii cu valoare adăugată și, în plus, economisesc timp și bani. Pentru magazine, avantajele sunt legate de investiția inițială minimă în deschiderea magazinului, costurile reduse de operare și accesul la un număr mult mai mare de clienți”, a mai adăugat Florinel Chiș.

Anul trecut comerțul online din România a avut un avans de 38% la o valoare de 2,05 miliarde de euro, conform raportului european privind comerțul electronic realizat de Global Ecommerce Association. România s-a clasat astfel pe primul loc în Europa după rata de creștere și pe locul doi la nivel global, după Australia, care a înregistrat un avans de 40%.

Pentru anul în curs, ARMO estimează o valoare a retailului online autohton de peste 2,5 miliarde de euro și un potențial de dublare a acestei valori până în 2020.

Printre magazinele membre ARMO se numără AVStore, F64, Elefant, FashionUp, evoMAG, SevenSins.ro, eMAG, PC Garage, Romstal.

loading...
loading...

Comentarii

Nu sunt comentarii!

Fii primul care adauga unul.