Economie

Romanian PR Award si-a desemnat castigatorii intr-o gala festiva organizata la JW Marriott

Romanian PR Award şi-a desemnat câştigătorii celei de-a XIII-a ediţii. MSLGROUP The Practice a fost desemnată „Agenţia de PR a Anului” în cadrul competiţiei Romanian PR Award a carei gală festivă s-a desfăşurat, joi seara, la JW Marriott.

Cu ocazia decernării premiului, Oana Bulexa și Monica Jitariuc, Managing Directors MSLGROUP The Practice, au declarat: „MSLGROUP The Practice a luat ființă acum nouă ani, dintr-un vis ambițios: acela de a stabili noi standarde în domeniul relațiilor publice. Cu multă pasiune și multă muncă, acest vis a devenit realitate. Câștigăm în această seară pentru a treia oară titlul de Agenția Anului la Romanian PR Award, o premieră în istoria competiției. Îi mulțumim echipei noastre extraordinare, care pune foarte mult suflet în tot ceea ce face! Le mulțumim clienților și partenerilor noștri, care cred în noi și ne susțin de fiecare dată! Este extrem de onorant să ne vedem numele sus, în galeria agențiilor de PR care fac istorie”.

Juriul a decis să acorde distincţia „Comunicatorul Anului” lui Constantin Chiriac, directorul Festivalului Internaţional de Teatru de la Sibiu.

„Teatrul este locul în care umanul se arată în toată splendoarea și grozăvia, unde teama de necunoscut se pierde, iar moartea e o retragere din scenă. Teatrul este o poartă între local şi universal, în care relevanţa spaţială dispare. Iar Constantin Chiriac este omul orchestră al teatrului românesc în momentul de față, care aduce consistență și sensibilitate în relațiile culturale și diplomatice ale României, punând în mișcare oameni, energii, orașe, țări, demonstrând ca umanul singular poate deveni, prin forța convingerilor, vocea unui angrenaj uriaș, pe care îl pune în mișcare, doar povestind. Chiriac, directorul Festivalului International de Teatru de la Sibiu, este cel care a schimbat sensul clasic al cuvântului „comunicator”. Pentru că nu doar transmite mesaje puternice, ci creează legături între cele mai diverse lumi, culturi sau moduri de exprimare. Premiat de însuși Împăratul Japoniei, consultant al guvernului chinez pentru expoziția universală găzduită de această țară, membru al comisiei care acordă titlul de capitală culturală europeană, a stabilit relații cu instituții de pe toate meridianele. ‚Prin excelenţă, spre normalitate’, este unul dintre crezurile lui Constantin Chiriac, un matematician care dezleagă în versuri înțelesurile firii, apoi le oferă tuturor cu generozitate, și oferind, plăsmuiește un alt univers”, a declarat Gilda Lazăr, despre Constantin Chiriac, personalitatea pe care a propus-o la categoria Comunicatorul Anului.

Distincţia “PR Professional of the Year” a fost înmânată Crenguţei Roşu, Managing Director, DC Communication.

“Crenguţa Roşu este unul dintre „părinții” domeniului Relațiilor Publice din Romania, la a cărui construcție a participat, peste 20 de ani, permanent și continuu, cu verticalitate, deosebită creativitate și pasiune. A fondat și a dezvoltat împreună cu partenerul său Doru Frolu, una din cele mai solide companii independente românești de relații publice și comunicare – DC Communication. Este un excelent formator de profesioniști în comunicare și un lider de echipa recunoscut, reușind să ‚sudeze’ un nucleu de PR professionals care, de peste 16 ani, lucrează împreună la succesul clienților și al firmei. Promovează, cu putere de convingere, insistență și … modestie, dialogul deschis, ca principiu esențial în succesul comunicării, inclusiv prin exemplu personal ca mentor al clienților și modelator al PR-iștilor debutanți, fiind mereu în căutarea noului, a perfecțiunii dusă la detaliu și a argumentației logice expusă cu har, înțelepciune, modestie și umor spumos” a declarat Corneliu Cojocaru, membru al juriului internaţional Romanian PR Award.

Juriul a mai acordat 19 premii de aur, 46 de premii de argint şi 15 diplome de excelenţă. Premiul “PR In-house Team of the Year” a fost înmânat echipei de comunicare Samsung Electronics România.

Distincţia specială „PR Innovator of the Year”, acordată pentru al treilea an consecutiv de Vodafone România, a fost acordată companiei OMV Petrom şi partenerilor săi – Graffiti şi GMP – pentru proiectul „România Meseriaşă”.

”Best Use of PR Measurement & Evaluation”, un premiu special acordat de Raiffeisen Bank pentru al doilea an consecutiv, a fost înmânat AdFaber şi MSLGROUP The Practice pentru proiectul „Hour of Code- Give code a chance”.

Cea de-a XIII-a ediţie a competiţiei s-a bucurat de susţinerea unui juriu internaţional de top, reunind competenţe în comunicare din SUA, Marea Britanie, Germania, Italia, Austria, Norvegia, Suedia, Olanda, Franţa, Ungaria şi România. Vă prezentăm mai jos câştigătorii celei de-a XIII-a ediţii:

Comunicare corporatistă

Golden Award for Excellence
McDonald’s Romania & MSLGROUP The Practice: 20 de ani de #zambetdupazambet

Silver Award for Excellence

Pastel: ADmistițiu
Transavia & Golin: Ora de Nutriţie
AVON Cosmetics Romania & MSLGROUP The Practice: CSR4Women – Schimbă lumea prin implicare

PR pentru Marketing – Produse şi servicii existente

Golden Award for Excellence
Nestle România – MAGGI & Graffiti PR: Școala legumelor

Silver Award for Excellence
Gillette & Dăescu Borțun Olteanu: Maratonul de fotbal fără roșu Gillette Mach3
Unilever South Central Europe (DERO) & IMAGE PR: Dero e al tău
eMAG & SmartPoint: eMAG Black Friday, online este mereu transparent

PR pentru Marketing – Produse şi servicii noi

Golden Award for Excellence
Samsung Electronics România & MSLGROUP The Practice: SUHD și prima galerie de artă digitală din România

Silver Award for Excellence
Samsung Electronics Romania & MSLGROUP The Practice: Lansare Samsung Galaxy S6
Procter&Gamble – Gillette & Dăescu Borțun Olteanu: ProGlide FlexBall
Nestlé, Divizia Nespresso & Graffiti PR: Nespresso – Experiențe la superlativ. Made in RO

Comunicare pentru administrarea crizelor, riscurilor şi oportuniţăţilor

Golden Award for Excellence
eMAG & SmartPoint: eMAG Black Friday, online este mereu transparent

Silver Award for Excellence
OMV Petrom & Graffiti PR & GMP PR & Webstyler: România Meseriaşă
Banca Transilvania: Achiziţionarea Volksbank România de către Banca Transilvania

Digital PR

Golden Award for Excellence
Societatea Ornitologică Română și Federația Coaliția Natura 2000 România & Rogalski Damaschin Public Relations: Oprește barbaria, Salvează Ciocârlia!

Silver Award for Excellence
Federația Română de Fotbal & GMP PR, GMP Advertising & Webstyler: #ArenaFanilor
Nestle Romania – MAGGI & Graffiti PR & Kaleidoscope Proximity: Școala legumelor

Social Media

Golden Award for Excellence
McDonald’s Romania & Tribal Worldwide Romania: #MecSalutaJunimea

Silver Award for Excellence
MasterCard Romania & Golin: Doar cu cardul
Corina Ozon: Zilele şi Nopţile amanţilor
Nestle Romania – NESQUIK & Graffiti PR: Fier în fiecare zi!

Comunicare Internă

Golden Award for Excellence
Holcim România & GMP PR: Comportamente elementare

Silver Award for Excellence
BCR & GMP PR: Noi construim BCR!
Telekom România & V PLUS O Communication: Reciclăm şi inovăm!
Grup Renault România & Graffiti PR: EneRRgia Renault Day 2015

Responsabilitate socială şi dialog cu grupurile co-interesate

Golden Award for Excellence
OMV Petrom & Graffiti PR & GMP PR & Webstyler: România Meseriaşă

Silver Award for Excellence
Samsung Electronics Romania & MSLGROUP The Practice: Trends of Tomorrow
Orange România & Golin: Părinți la școală
GMP PR & GlaxoSmithKline Consumer Healthcare: Zâmbește România 2014

Comunicarea proiectelor de mediu

Golden Award for Excellence
Societatea Ornitologică Română & Federația Coaliția Natura 2000 România & Rogalski Damaschin PR: Oprește barbaria, Salvează Ciocârlia!

Silver Award for Excellence
Lidl Romania & Golin: ComPETiția pentru un viitor mai bun
AFI Palace Cotroceni & Golin: Transformăm energia în artă

Media Relations

Golden Award for Excellence
Gillette & Dăescu Borțun Olteanu: Maratonul de fotbal fără roșu Gillette Mach3

Silver Award for Excellence
Societatea Ornitologică Română și Federația Coaliția Natura 2000 România & Rogalski Damaschin Public Relations: Oprește barbaria, Salvează Ciocârlia!
Samsung Electronics Romania & MSLGROUP The Practice: Lansare Samsung Galaxy S6
IKEA Romania & MSLGROUP The Practice: Pachetul pentru dimineți liniștite

Public Affairs, Advocacy, Lobby

Golden Award for Excellence
Asociația OvidiuRo & McGuireWoods: Fără educație, visurile dispar

Silver Award for Excellence
Fondul Proprietatea / Franklin Templeton Investments & Golin: Listarea Secundară a Fondului Proprietatea pe Bursa de Valori de la Londra
Salvați Copiii: Majorarea alocației de stat pentru copii la 84 de lei și stabilirea, pentru copiii cu dizabilități, a unei alocații unice de 200 de lei.
Societatea Ornitologică Română & Federația Coaliția Natura 2000 România & Rogalski Damaschin PR: Oprește barbaria, Salvează Ciocârlia!

Comunicare financiară

Golden Award for Excellence
MasterCard Romania & Golin: Doar cu cardul

Silver Award for Excellence
Fondul Proprietatea / Franklin Templeton Investments & Golin: Listarea Secundară a Fondului Proprietatea pe Bursa de Valori de la Londra

Organizaţii non-guvernamentale. Societate civilă

Golden Award for Excellence
Alex Găvan & OMA Vision: Bucurie pentru Nepal

Silver Award for Excellence
AdFaber & MSLGROUP The Practice: Hour of Code- Give code a chance
Fundația Renașterea pentru Sănătate, Educație și Cultură & MSLGROUP The Practice: STOP HEPATITA – Lupta pentru viață

Comunicare în domeniul public

Golden Award for Excellence
OMV Petrom & Graffiti PR & Webstyler: Romania Meseriaşă

Silver Award for Excellence
Artexim & OMA Vision: Provocarea unui geniu: descoperă-l pe Enescu!
Samsung Electronics Romania & MSLGROUP The Practice: Trends of Tomorrow
Comisia Europeană – Directoratul pentru Ocuparea Forței de Muncă, Afaceri Sociale și Incluziune & Ministerul Muncii, Familiei, Protecției Sociale și Persoanelor Vârstnice & Rogalski Damaschin PR: Garanția pentru Tineret

Comunicarea produselor şi serviciilor financiare

Golden Award for Excellence

MasterCard & Golin: Festivaluri Contactless

Silver Award for Excellence
BRD Societe Generale & MSLGROUP The Practice: De 15 ani în echipă cu românii

Comunicarea produselor şi serviciilor medicale

Golden Award for Excellence
Asociaţia de Luptă împotriva bolii Parkinson & Eye Connections & The Public Advisors: Gradina cu speranţe

Silver Award for Excellence
Liga Română contra Reumatismului, Societatea Română de Reumatologie & Eye Connections & The Public Advisors: Nu-ţi întoarce spatele

Tech PR

Golden Award for Excellence
Lenovo Romania & Digital Star Marketing: Cum sa devii un Yoga Pro?

Silver Award for Excellence
eMAG & SmartPoint: eMAG Black Friday, online este mereu transparent
Samsung Electronics Romania & MSLGROUP The Practice: Lifestyle designer

Cultură, Artă, Fashion, Sport

Golden Award for Excellence
OMV Petrom & MSLGROUP The Practice : #suntemcuvoi – o galerie de milioane de inimi

Silver Award for Excellence
Artexim & OMA Vision: Provocarea unui geniu: descoperă-l pe Enescu!
Gillette & Dăescu Borțun Olteanu: Maratonul de fotbal fără roșu Gillette Mach3
Hennes & Mauritz & Graffiti PR: Cum transformi ceva vechi într-o noutate. Cazul H&M

Buget -, Creativitate +

Golden Award for Excellence
Societatea Ornitologică Română & Federația Coaliția Natura 2000 România & Rogalski Damaschin Public Relations: Oprește barbaria, Salvează Ciocârlia!

Silver Award for Excellence
AdFaber & MSLGROUP The Practice: Hour of Code- Give code a chance
Alex Găvan & OMA Vision: Bucurie pentru Nepal
Salvați Copiii: Majorarea alocației de stat pentru copii la 84 de lei și stabilirea, pentru copiii cu dizabilități, a unei alocații unice de 200 de lei.

PR In-House Team of the Year

Samsung Electronics România: Fantastic 4

Diplome de excelenţă

Website, Intranet, Blog
PRAIS Corporate Communications: www.generatiainmiscare.ro – Suntem Generaţia în mişcare!
Samsung Electronics Romania & MSLGROUP The Practice: Lifestyle designer

Events
Hennes & Mauritz & Graffiti PR: Cum transformi ceva vechi într-o noutate. Cazul H&M
Lidl Romania & Golin: Prinde un loc la cinematograful Lidl
Nestlé, Divizia Nespresso & Graffiti PR: Nespresso – Experiențe la superlativ. Made in RO

Internal newsletter
Raiffeisen Bank & Publicator: Revista internă Staff Only

Raport anual
Ursus Breweries: Primul raport de dezvoltare durabilă din România validat GRI G4

Press kit
IKEA Romania & MSLGROUP The Practice: Pachetul pentru dimineți liniștite
McDonald’s Romania & MSLGROUP The Practice: Puterea șosetelor în dungi – Aniversarea Fundației Ronald McDonald

Publicaţii externe
Nestle Romania – MAGGI & Graffiti PR: Școala legumelor
Unilever România & Golin: Descoperă Bucureştiul la Picnic

Sponsorship
Raiffeisen Bank & DC Communication & Centrade & Sunshine Digital: Festivalul Internaţional George Enescu
Telekom România & V plus O Communication: Live your music!

Producţii video
Organizatia Salvati Copiii & SC Studio Set: Sunt aceeaşi generaţie! Trebuie să fie aceeaşi promoţie!
Boiler Events & PR&More: We are the people!

PR Agency of the Year
MSLGROUP The Practice

Communicator of the Year
Constantin Chiriac, Preşedintele Festivalului Internaţional de Teatru de la Sibiu.

PR Professional of the Year
Crenguţa Roşu, Managing Director, DC Communication

PR Innovator of the Year
OMV Petrom & Graffiti & GMP: România Meseriaşă

Best Use of PR Measurement & Evaluation
AdFaber & MSLGROUP The Practice: Hour of Code- Give code a chance

Junior PR Award
Radu Rotaru

Romanian PR Award este susţinut de Vodafone România, partener fondator, de partenerii – Raiffeisen Bank, Coca-Cola Hellenic, Ursus Breweries, KFC şi Banca Transilvania, de partenerii logistici – TNT, Halewood Wines, 360Revolution, JW Marriott Buxharest Grand Hotel, Lastele.ro, de partenerul Junior – Rogalski Damaschin PR, şi de partenerii media – Hotnews, Forbes, PR Romania, IQADS, Adhugger, CSR Romania, Zelist şi Markmedia.ro.

Despre Romanian PR Award

Aflată la cea de-a XIII-a ediţie, Romanian PR Award este cea mai importantă competiţie naţională de recunoaştere a excelenţei în domeniul Relaţiilor Publice. Un proiect ‚încăpăţânat’ şi de cursă lungă care a reuşit să adune sub aceeaşi umbrelă parteneri prestigioşi, nume marcante ale breslei, concurenţi valoroşi şi zeci de tineri aspiranţi la o carieră în PR. Importanţa competiţiei a crescut odată cu dezvoltarea industriei locale de PR, iar relevanţa ei se masoară în multitudinea de concurenţi aflaţi an de an la start, în performanţele finaliştilor şi în profesionalismul celor care îi arbitrează.

Despre organizator

Forum for International Communications este o organizaţie non-guvernamentală care cultivă în mediul comunicatorilor profesionişti standarde etice şi de performanţă ale profesiei de relaţii publice. Fundaţia organizează din 2003 Romanian PR Award, impus drept cel mai important eveniment de recunoaştere a excelenţei în domeniul comunicării de afaceri din România. În martie 2006, Forum a iniţiat programul CSR Romania cu scopul de a promova bunele practici în domeniul responsabilităţii sociale corporatiste, program afiliat la reţeaua europeană CSR Europe. În aprilie 2009, fundaţia a lansat portalul PR Romania, una dintre cele mai relevante publicaţii online de PR din Europa, conform Communications Director.

Articole asemănătoare

SALARIZARE 2016. OUG privind salarizarea taie salariile a mii de angajati din Invatamant. Ce probleme sunt in modul de calcul

Lucy Ionesco

Moody’s mentine calificativul BBB-/A-3 si reconfirma ratingul de tara al Romaniei cu perpectiva stabila

Ioana Badulescu

Antreprenori cu greutate si celebritati investesc intr-o hartie igienica speciala

Lucy Ionesco