A doua editie a conferintei Digital Days a reunit 200 de specialisti de marketing si oameni de afaceri la Oradea

Ioana Badulescu
By Ioana Badulescu martie 30, 2018 18:00

A doua editie a conferintei Digital Days a reunit 200 de specialisti de marketing si oameni de afaceri la Oradea

A doua ediție a conferinței Digital Days, singurul eveniment de digital marketing din Oradea și din vestul Transilvaniei, s-a bucurat de participarea unui număr de aproximativ 200 de specialiști de marketing și oameni de afaceri în cele două zile ale evenimentului care a avut loc pe 23 și 24 martie 2018.

Conferințele Digital Days sunt organizate de agenția de digital marketing Brandup Media din Oradea în parteneriat cu Valoria Business Solutions, companie de training, consultanță și executive coaching și au ca scop educarea antreprenorilor, managerilor și tuturor celor interesați de promovarea online.

Chiar din prima zi a conferinței, participanți din Oradea, Arad, Cluj-Napoca, Satu-Mare și alte orașe au venit în număr mare să afle care sunt cele mai noi tendințe din marketingul digital de la speakeri cunoscuți pe plan local și național.

Vorbitorii au abordat teme diferite, dar complementare, despre cum să faci o promovare “ca la carte” pentru orice tip de business, în mediul online, care sunt aspectele la care trebuie să fii cel mai atent în marketingul digital, în ce mod este bine să colaborezi cu o agenție de digital marketing atunci când nu ai resursele necesare pentru a obține rezultate în mod eficient și scalabil în firmă.

David Achim, CEO Brandup Media, a trecut în revistă cele mai importante modificări și noutăți aduse de jucătorii mari din domeniul digital (Facebook, Instagram, Whatsapp) la acest început de an.

Elena Badea, CEO Valoria, a pus accent în prezentarea sa pe partea de content marketing și cum poți să castigi încrederea potențialilor clienți prin articole bine scrise, cu exemple concrete, studii de caz sau studii de piață.

Tudor Galoș, CEO Tudor Galoș Consulting, a vorbit despre modul în care regulamentul GDPR va afecta inițiativele de marketing începănd cu data de 25 mai 2018.

Flavius Sarăcuț, Co-Founder Mobiversal, a arâtat care au fost tacticile de in app marketing care au condus la consolidarea succesului aplicație Appointfix.

Un alt vorbitor a fost Cristian Panea, CEO Kreative 88 Studio, care a avut un discurs despre parcursul său antreprenorial în domeniul marketingului digital și nu numai.

Evenimentul a fost susținut de parteneri precum BCR, New Home Concept, Grup West Premium, Inred, MyDeck, Meatic, CodingBees, Tudor Galoș Consulting, Vision Artist Studio, Kreative Studio 88, Oradea Tech Hub.

Evenimentele Digital Days au reușit într-o perioadă scurtă de timp să creeze o comunitate dornică să afle lucruri noi, utile și mai ales să aibă posibilitatea să afle direct de la specialiști cu experiență, informații care le pot influența pozitiv afacerea.

După primele două ediții care au avut loc la Oradea, Digital Days va avea loc și în alte orașe din Romania începând chiar din toamna acestui an. Până atunci, organizatorii vor susține mai multe webinarii și workshop-uri cu informații de calitate, pentru a crește comunitatea celor care urmaresc website-ul Digital Days și pagina de Facebook Digital Days Romania.

loading...
loading...

Comentarii

Nu sunt comentarii!

Fii primul care adauga unul.

Ultima ora