-1.5 C
România
28 noiembrie 2020
AFACERI DE SUCCES: Batonul Copilariei, un business din Sibiu care aduce milioane de euro
Economie

AFACERI DE SUCCES: Batonul Copilariei, un business din Sibiu care aduce milioane de euro

Batonul Copilariei este o afacere simpla, care aduce milioane de euro. O firma din judetul Sibiu a facut din productia de ciocolata de casa o afacere de succes, iar romanii din tara si mai ales din strainatate s-au indragostit de batonul care le aduce aminte de copilarie, scrie Adevarul.ro.

Povestea afacerii delicioase la propriu a inceput in anul 2001 cand, la Sibiu, doi ingineri electronisti au deschis firma care a avut initial doar 12 angajati si a functionat intr-un spatiu inchiriat. „Am inceput foarte modest, cu o ciocolata de casa care imi placea de cand eram copil si cu care in primii ani am avut rezultate slabute”, rememoreaza Ioan Stanea, manager general si unul din cei doi asociati ai firmei, alaturi de Gheorghe Pristavu, om de afaceri din Campulung Muscel.

Afacerea a crescut incet, iar in 2006 firma a cumparat spatiul unde isi desfasoara si astazi activitatea, in parcul industrial din localitatea Sura Mica. De la cei 12 angajati cu care au pornit initial, au ajuns astazi la aproape 70.

„În 2005 a venit al noi în firmă doamna Florina Braulik (actualul director general adjunct, n.r.) şi de atunci am început să modificăm reţetele, pur şi simplu am spus că nu mai contează preţul prea mult, contează calitatea produselor şi ne-am bazat pe calitate, am ocolit zona în care concureanţa noastră dădea cu camioanele şi luau înapoi jumătate şi aşa încet încet ne-am făcut o piaţă”, povesteşte Ioan Stânea.

Pentru că gustul batonului era acelaşi cu cel al ciocolatei făcute acasă de mame şi bunici, o colegă a venit cu sugestia să-l boteze ”batonul copilăriei” iar ideea a fost mai mult decât inspirată. Produsul a devenit un brand, fiind astăzi cel mai cunoscut şi cel mai bine vândut din portofoliul fabricii.

„Am început cu produse de gramaj mic, chiar pentru copii, pentru magazinele din jurul şcolii, şi apoi am „atacat” şi populaţia adultă cu produse de 100 de grame şi atunci ma început să creştem ca şi volum de vânzări”, povesteşte managerul firmei.

Din Europa până în Canada şi America „Batonului copilăriei” i s-au adăugat, în portofoliul de produse, nuga Cindrel, botezată astfel după munţii din jurul Sibiului, Ioan Stânea fiind un mare iubitor de munte, prăjitura Şureanca, produs care şi-a primit numele de la localitatea unde funcţionează fabrica, salamul de biscuiţi, foile lica sau prăjiturile asortate.

Citeste articolul integral si vezi galerie foto pe adevarul.ro

HotWeek.ro este un site exclusivist, care militeaza pentru promovarea valorilor. Daca te-ai saturat de zvonuri si de „stiri bomba”, te asteptam sa revii pe hotweek.ro! Ne poti urmari si pe Facebook,Twitter sau Google Plus.  

 

Stiri pe aceeasi tema

Guvernul va introduce taxa pe carburanti incepand cu 1 aprilie

Bogdan

Guvernul va trebui sa se imprumute pentru a plati salariile si pensiile, sustine un fost sef al ANAF

Ioana Badulescu

NOUL COD FISCAL 2015: Proiect de modificare la Legea 571/2003 privind Codul Fiscal

Cristiana Petrariu Bota

Lasa un comentariu

Prin continuarea navigării pe hotweek.ro, confirmaţi că acceptaţi utliizarea fişierelor tip cookies sau tehnologii asemănătoare pentru a analiza traficul şi a vă propune funcţionalităţi sociale, conţinut şi eventuale publicităţi personalizate. Accept Mai mult