3.9 C
România
20 octombrie 2020
Legea lobby-ului, in lucru la Guvern. Noua legislatie va reglementa relatia dintre mediul privat si autoritatile statului
Economie

AFACERI HOT IN 2014: TimePal, platforma online de cumparaturi pentru angajati

HotWeek.ro iti prezinta in fiecare saptamana cate un model de AFACERI HOT. Astazi vom afla povestea de succes a doi oameni de afaceri romani, care au lansat o platforma online de cumparaturi menita a-i ajuta pe angajatii companiilor mari sa-si economiseasca timpul liber. Serviciul se numeste TimePal si a fost dezvoltat de Lucian Anghel si Dan Mocanu, iar banii investiti vor fi amortizati cam in doi ani.

Lucian Anghel, fondatorul companiei de property si facility management BSS, si Dan Mocanu, cel care detine compania Aperio Executive Coaching, au investit aproape 200.000 de euro in dezvoltarea si lansarea serviciului de concierge TimePal, cea mai mare parte din bani fiind concentrata pe dezvoltarea platformei si certificarea furnizorilor.

TimePal se adreseaza angajatilor din firmele care isi desfasoara activitatea in cladiri de birouri mari si medii. Printre serviciile incluse se numara cumparaturi (500 de produse din toate categoriile si sortimentele de produse alimentare si de uz casnic), curierat, servicii de curatare a hainelor – disponibile pentru diverse tipuri de imbracaminte, servicii de intretinere a autovehiculului (de la intretinerea de baza pana la reviziile tehnice sau diverse lucrari de reparatii suplimentare), comenzi cadouri, comenzi flori, masaj de relaxare sau terapeutic.

Hot Week iti recomanda: Guvernul va interzice cumpararea de case, masini si terenuri cu bani cash

Suma investita va fi amortizata cam in doi ani de zile. Lucian si Dan au de gand ca pe viitor sa introduca noi servicii precum shuttle, produse bio si pentru ingrijirea copiilor.

Printre furnizorii actuali se numara Metro, Holland Flower Traiding, Maison Armand, Napoca Rally Academy. In prezent, TimePal este disponibil celor 1.500 de angajati din complexul de birouri Europe House, urmand ca pana la finalul anului platforma sa aiba 16.000 de utilizatori, potrivit estimarilor celor doi fondatori.

“Ne-am propus o medie de 50% din numarul de angajati ai unei cladiri de birouri. Am estimat ca fiecare angajat comanda in medie pe luna de 50 de euro. La finalul acestui an preconizam o cifra de afaceri de 1 mil. euro”, sustine Lucian Anghel.

Pentru inceput, serviciile TimePal vor fi disponibile in maxim doua cladiri de birouri in fiecare luna. In plus, pana la finalul anului serviciul va fi disponibil si in Timisoara, urmand ca din 2015 proiectul sa fie lansat in Polonia si ulterior in Germania, Marea Britanie si Statele Unite ale Americii.

“Afacerea este gandita ca un business de volum, de aceea nu exista comanda minima si taxa de livrare. Un angajat poate comanda si o singura prajitura in conditiile in care altii vor comanda zece torturi, alimente, servicii de curatatorie. Plata se va face atat online cat si prin POS mobil, la receptia cladirii”, a specificat Dan Mocanu.

Conform unui studiu de piata realizat de compania Unlock, cele mai dorite servicii de catre angajatii cladirilor de birouri din Bucuresti sunt cele legate de aprovizionarea cu produse alimentare si de uz casnic, livrare de obiecte/curierat si spalarea masinii de serviciu sau personale. Studiul a fost realizat pe un esantion de 450 de respondenti, angajati in cladirile de birouri din Bucuresti, cu varste cuprinse intre 18-34 ani, cu venituri peste medie.

Stiri pe aceeasi tema

Avertisment BNR: Introducerea unei taxe pe active va avea un efect aproape devastator asupra sistemului bancar romanesc

Cristiana Petrariu Bota

Ce persoane nu vor mai plati contributiile la pensii (CAS) si sanatate (CASS)

Ioana Badulescu

Masina diesel, o problema? Ce se va inampla cu benzina si motorina in urmatorii ani

Cristiana Petrariu Bota

Lasa un comentariu

Prin continuarea navigării pe hotweek.ro, confirmaţi că acceptaţi utliizarea fişierelor tip cookies sau tehnologii asemănătoare pentru a analiza traficul şi a vă propune funcţionalităţi sociale, conţinut şi eventuale publicităţi personalizate. Accept Mai mult