IT/Stiinta

Ai un site, dar nu ai buget? Cam greu sa faci trafic, pentru ca SEO nu mai garanteaza succesul

Optimizarea SEO (search engine optimization) defineste totalitatea actiunilor intreprinse asupra unei pagini web cu scopul de a-i creste pozitia pe pagina de rezultate a motoarelor de cautare. Scopul SEO este de a aduce trafic relevant catre site. Pana acum aceasta metoda dadea rezultate excelente, insa se pare ca situatia s-a schimbat.

Tot mai multi webmasteri spun ca „vremurile bune” in ceea ce priveste tehnicile SEO s-au cam terminat. Iar cei care detin un site stiu asta foarte bine. Daca pana acum „manipularile” dadeau rezultate excelente pentru multe site-uri, acum e mai greu sa faci trafic, pentru ca SEO nu mai garanteaza succesul. Altfel spus, daca nu ai un buget consistent, iar concurenta e mare, va fi foarte dificil sa te numeri printre primii in topul rezultatelor de cautare.

Altfel spus, traficul free a cam devenit istorie, pentru ca valoarea se plateste! Webmasterii spun ca era de asteptat, fiind un proces natural. plateste!

Daca pentru multi detinatori de site-uri sau bloguri personale lumea www pare a se fi sfarsit aici, situatia nu e chiar atat de rea. Alternative sunt, trebuie doar sa va concentrati pe noi strategii de trafic. Spe exemplu, puteti folosi email marketing (nu spam, ci permission-based) si neaparat sa va limitati la site-uri de nisa.

Citeste si: Despre SEO. Pasii pe care ii parcurge o agentie SEO pentru optimizarea unui site

Tehnici SEO pentru ca site-ul tau sa fie indexat in motoarele de cautare

Internetul este cel mai volatil mediu, iar strategiile de business nu trebuie facute pe termen lung, decat daca aveti un buget serios care sa va permita strategii de branding si de promovare. Afacerile bazate exclusiv pe SEO trebuie sa-si regandeasca bugetele si sa se mute obligatoriu in PPC.

Concluzia este ca Google este un business si ca orice business, trebuie sa genereze venituri. Mediul online nu mai este ieftin, asa cum era in 2010. Nu ai bani de investit, nu te apuci, o regula valabila si in offline. Iar varianta de mini-sites nisate (pe nise multiple, dar inguste), optimizate longtail, este preferata de detinatorii de site-uri.

Morala: Ganditi strategii online similare cu cele pentru un proiect offline.

Stiri pe aceeasi tema

Cercetatorii de la Universitatea din Hong Kong, despre primul caz de reinfectare cu noul coronavirus: Virusul este „in mod clar diferit”, nu este o reaparitie. Ce spune OMS

Cristiana Petrariu Bota

Toyota a prezentat la Salonul de la Tokyo modelul inteligent FV2

Bogdan

Field Agent te plateste ca sa fii agent de teren. Aplicatia, disponibila si in Romania

Cristiana Petrariu Bota

Lasa un comentariu

Prin continuarea navigării pe hotweek.ro, confirmaţi că acceptaţi utliizarea fişierelor tip cookies sau tehnologii asemănătoare pentru a analiza traficul şi a vă propune funcţionalităţi sociale, conţinut şi eventuale publicităţi personalizate. Accept Mai mult