Alimente anti-imbatranire pentru o piele cu aspect mai tanar. Alegeti fructe si legume cat mai colorate

Cristiana Petrariu Bota
By Cristiana Petrariu Bota decembrie 16, 2019 14:11

Alimente anti-imbatranire pentru o piele cu aspect mai tanar. Alegeti fructe si legume cat mai colorate

Sanatatea vine din interior, prin urmare ceea ce mancam se reflecta si in aspectul nostru fizic. Oamenii de stiinta sustin ca unele alimente consumate frecvent pot avea efecte anti-imbatranire deoarece contin o multime de nutrienti, antioxidanti si grasimi sanatoase. 

Cercetarile arata ca un consum zilnic de fructe si legume este cea mai buna metoda pe care o putem folosi pentru a scapa de pigmentul palid al pielii si de riduri. Aceste alimente considerate anti-imbatranire ne vor hrani corpul si ne vor oferi cea mai buna versiune fizica a noastra.

Una dintre regulile de baza in alimentatie este sa selectam fructe si legume bogate in culori. Culorile pronuntate sunt de obicei un semn al capacitatii sporite a fructelor sau legumelor de a lupta impotriva radicalilor liberi. Acestea pot contribui semnificativ sa va pastrati pielea vibranta si sanatoasa, incetinind semnele imbatranirii.

USTUROIUL. Usturoiul are proprietati antibacteriene, antioxidante si de detoxifiere. Toate aceste proprietati ii confera capacitatea de a pastra pielea tanara. Prin urmare, usturoiul este un aliment benefic pentru prevenirea imbatranirii. Cel mai bun mod este sa consumi usturoiul crud. Il poti toca si consuma cu bautura ta preferata sau il poti asezona in mancare.

ROSIILE. Rosiile sunt printre cele mai bune alimente anti-imbatranire, deoarece contin licopen, un compus care ajuta la protejarea pielii impotriva deteriorarii. Antioxidantul sporeste, de asemenea, elasticitatea pielii prin restrangerea activitatii colagenazelor. In consecinta, pielea este protejata de riduri. Un alt beneficiu al rosiilor il reprezinta proprietatile lor antiinflamatorii. De asemenea, contin flavonoide care ajuta la incetinirea procesului de imbatranire. Prin urmare, adauga rosii in salata pentru a oferi pielii tale un aspect sanatos.

CIOCOLATA NEAGRA. Studiile au demonstrat ca ciocolata neagra poate preveni ridurile. De asemenea, mentine elasticitatea si hidratarea pielii. Ciocolata neagra contine, de asemenea, flavanoli care impiedica razele ultraviolete sa dauneze pielii. Puteti manca ciocolata in amestec cu cerealele de dimineata sau in deserturi. Daca nu va sperie gustul amar, o puteti manca direct din folie.

AVOCADO. Acest fruct contine acizi grasi care combat inflamatia si imbunatatesc aspectul pielii. De asemenea, avocado are numerosi nutrienti esentiali care previn orice efectele imbatranirii. Aceste substante nutritive includ potasiu, vitamina B si vitaminele E, C, K si A. Vitamina A prezenta in avocado ajuta pielea sa scape de celulele moarte. Prin urmare, pielea capata un aspect neted si lucios. Continutul de carotenoizi din avocado ajuta, de asemenea, la blocarea toxinelor si protejeaza pielea de razele soarelui. 

PAPAYA. Papaya se numara printre cele mai benefice alimente anti-imbatranire, deoarece este plin de vitamine esentiale, minerale si antioxidanti. Toti acesti compusi ajuta la imbunatatirea elasticitatii pielii. De asemenea, reduc aspectul ridurilor si al liniilor fine de pe piele. Papaya contine, de asemenea, calciu, magneziu, vitamine B, potasiu, fosfor si vitaminele C, E, K si A. Prin urmare, papaya ajuta la combaterea radicalilor liberi care afecteaza pielea.  

Papaina este o enzima care este continuta in papaia. Acesta este cel mai bun agent antiinflamator natural. Prin urmare, compusul se gaseste in multe produse utilizate pentru exfoliere, datorita capacitatii sale de a intarzia imbatranirea. Prin urmare, daca mananci papaya, consumi compusi care te vor ajuta sa scapi de celulele moarte ale pielii, ceea ce va face ca pielea ta sa fie vibranta si stralucitoare. 

NUCI. Nucile sunt si ele considerate alimente anti-imbatranire, deoarece sunt o sursa semnificativa de vitamina E. Vitamina E ajuta la repararea tesutului pielii, protejand pielea impotriva daunelor provocate de razele ultra-violete si ajuta pielea sa-si pastreze umiditatea. Nucile contin acizi grasi Omega 3 care sunt antiinflamatorii. Acizii grasi ajuta la protejarea pielii de deteriorarea produa de razele soarelui, intaresc membrana celulelor si ofera pielii o stralucire sanatoasa.

AFINE. Afinele au fost plasate in topul superalimentelor, deoarece au antioxidanti care imbunatatesc absorbtia oxigenului, adica ataca efectele imbatranirii chiar de la baza lor si incetinesc acest proces, protejand corpul contra distrugerii celulare. Studiile, desi putine, sustin ca anumite substante din afine ajuta la diminuarea inflamatiilor, acestea fiind asociate cam oricarei boli de batranete.

BROCOLI. Brocoli face parte din categoria “mananca-l ca e sanatos”, este unul dintre cele mai bogate alimente in nutrienti de pe pamant. Are proteine, calciu, fibre, vitaminele A, C si K, un fitoestrogen care s-a dovedit ca ajuta in cazul abilitatii cognitive si unul dintre elementele care, cel putin in cazul studiilor efectuate pe animale, a reparat daunele provocate de imbatranire, asupra tesuturilor si organelor.

SOMONUL. Este una dintre cele mai bune surse de acizi grasi Omega 3, care contribuie la scaderea colesterolului, previn trombocitele sa se lipeasca de peretii arterelor, scad inflamatia, riscul de accident vascular si previn infarctul. Somonul are multe proteine, este o sursa de fier si are un nivel scazut de mercur, una dintre grijile principale ale celor care iubesc carnea de peste. Unele vedete s-au laudat ca prin consumul de somon au reusit sa arate mai tinere cu 12 ani si desi destule apeleaza la estetician, cu siguranta si acest tip de peste le-a ajutat mult sa isi mentina un aspect placut al pielii.

loading...

Comentarii

Nu sunt comentarii!

Fii primul care adauga unul.