ANAF - Ministerul Finantelor
Breaking NewsEconomie

ANAF va implementa un Chatbot, inspectorii ar putea fi alertați în privința caselor de marcat

ANAF va implementa un Chatbot menit a oferi întrebări și răspunsuri contribuabililor, măsura fiind parte din procesul de digitalizare al ANAF. În același timp, inspectorii ar putea fi alertați în privința caselor de marcat conectate la serverul Ministerului Finanțelor. 

În prezent, ANAF are o rubrică de întrebări și răspunsuri pe pagina online, însă contribuabilii preferă să sune tot la telefon și să ceară lămuriri. Potrivit șefului ANAF, Lucian Heiuș, în 2024 ar putea deveni operațional un Chatbot, care va prelua practic partea de întrebări și răspunsuri.

Chatbot-ul va fi pus pentru prima dată în funcțiune în variantă pilot.

În ceea ce privește casele de marcat conectate la serverele Ministerului Finanțelor, CNIF lucrează la un program prin care inspectorii să fie alertați atunci când sunt anumite trenduri în fluxul de vânzări.

Inspectorii vor anunța contribuabilii respectivi că au fost alertați cu privire la acele lucruri și i se va da contribuabilului ocazia să explice. Dacă nu o face sau nu este credibil, atunci va urma un control.

Articole asemănătoare

Romania inregistreaza al saptelea caz de coronavirus. Este vorba de o tanara din Timisoara

Lucy Ionesco

FORMULARUL 394, „simplificat” de ANAF de la 9 la 18 pagini

Lucy Ionesco

Raed Arafat: Am observat in ultimele zile din nou o crestere, asta inseamna ca vom continua sa avem probleme

Lucy Ionesco