Antipod de la Bombardier este cu siguranta avionul viitorului. Noua aeronava a lui Charles Bombardier este capabila sa atinga viteza de 24 Mach si este, astfel, de 12 ori mai rapida decat Concorde. Spre exemplu, de la New York la Paris ajunge in 12 minute, iar de la New York la Tokyo ajunge in doar 22 de minute.
Modelul Antipod ar putea transporta pana la zece oameni, pe o distanta de 20.000 de km in mai putin de o ora. Un astfel de dispozitiv ar functina cu un sistem de sine magnetice, ceea ce l-ar catapulta efectiv in atmosfera. Aeronava ar fi plasata pe niste sine paralele care lanseaza masinaria propriu-zisa folosind un camp magnetic foarte puternic.
Avionul are si un sistem de rezerva, un set de rachete aditionale care functioneaza cu oxigen lichid sau cherosen. Motoarele impresionante ale acestei aeronave l-ar putea propulsa la o viteza de zece ori mai rapida decat viteza sunetului (12,340 km/h).
Aeronava poate parcurge, spre exemplu, distanta de la New York la Paris in doar 12 minute, de la New York la Tokyo in 22 de minute, de la New York la Dubai in 22 de minute sau de la New York la Shanghai in 24 de minute.
Un avion supersonic de linie va fi lansat de Airbus. Pasagerii vor ajunge de la Londra la New York in doar 1 ora
Aspectele negative ale acestui tip de zbor ar fi zgomotul asurzitor care ar fi trimis pe Pamant, dar si caldura pe care ar degaja-o la lansare. Momentan, avionul este conceput pentru domeniul militar si mediul afacerilor.
Charles Bombardier uimeste cu o noua inventie de aeronava capabila de a atinge viteza de 24 Mach, de 12 ori mai rapid decat Concorde. Modelul, numit Antipod, ar putea transporta pana la zece oameni, pe o distanta de 20.000 de km in mai putin de o ora. Un astfel de dispozitiv ar functina cu un sistem de sine magnetice, ceea ce l-ar catapulta efectiv in atmosfera. Aeronava ar fi plasata pe niste sine paralele care lanseaza masinaria propriu-zisa folosind un camp magnetic foarte puternic.
Senzor de 250 MP de la Canon care permite distingerea scrisului de pe un avion aflat la 18 km distanta
Avionul are si un sistem de rezerva, un set de rachete aditionale care functioneaza cu oxigen lichid sau cherosen. Motoarele impresionante ale acestei aeronave l-ar putea propulsa la o viteza de zece ori mai rapida decat viteza sunetului (12,340 km/h). Aspectele negative ale acestui tip de zbor ar fi zgomotul asurzitor care ar fi trimis pe Pamant, dar si caldura pe care ar degaja-o la lansare. Momentan, avionul este conceput pentru domeniul militar si mediul afacerilor.