Antreprenori cu greutate si celebritati investesc intr-o intr-un nou brand de hartie igienica, o hartie speciala pe baza de bambus. Printre cei implicati s-ar numara Ashton Kutcher, Gwyneth Paltrow sau Greycroft Partners, iar noul brand de hartie igienica (Cloud Paper) are menirea sa salveze mediul inconjurator.
Astfel, Greycroft Partners, Mark Cuban, Marc Benioff, Iron Man, Pepper Potts (Robert Downey Jr. si Gwyneth Paltrow), directorul executiv al Uber, Dara Khosrowshahi, Russell Wilson, Ashton Kutcher, Guy Oseary’s si fondatorul Code.org, Hadi Partovi, investesc 3 milioane de dolari in noua marca de hartie igienica Cloud Paper. De asemenea si celebritati precum Ciara si The Chainsmokers sustin compania.
Fondata de Ryan Fritsch si Austin Watkins, doi fosti angajati la Uber, Cloud Paper este una dintre multele companii care incearca sa-i determine pe consumatori sa treaca la hartia igienica pe baza de bambus. Acestia s-au axat pe hartia igienica pentru a lupta impotriva defrisarilor masive, un factor cheie care contribuie la schimbarile climatice.
„Bambusul capteaza mai mult carbon si elibereaza mai mult oxigen”, a spus Fritsch.
Potrivit statisticilor furnizate de companie, 15% din defrisari au loc numai din cauza productiei de hartie igienica, iar aproximativ 40.000 de copaci sunt taiati pe an pentru consumatorii din SUA.
In plus, Cloud Paper estimeaza ca o gospodarie medie ar putea salva mai mult de 250 de copaci, daca ar trece la folosirea hartiei igienice pe baza de bambus.
„Am vrut ca Cloud Paper sa fie o forta a binelui bine in lume”, a spus Watkins. „Am vrut sa gasim ceva similar cu taxiurile si camioanele in ceea ce priveste dimensiunea pietei si ceva care ar putea avea un impact foarte mare asupra comunitatii si a mediului inca din prima zi”.