Cărți de dezvoltare personală care să te ajute să îți îmbunătățești strategiile de comunicare la locul de muncă

Relațiile de la locul de muncă sunt un subiect sensibil, căruia mulți dintre noi alegem să nu-i acordăm atenția cuvenită, dar care ne influențează în mod esențial confortul și randamentul. Din acest motiv, literatura de specialitate a acordat o atenție sporită acestui tip de relaționare.

 

Oferta de carti dezvoltare personala dedicate relațiilor profesionale este una bogată, iar specialiștii subliniază faptul că emoțiile trăite în relațiile cu colegii de birou nu trebuie ignorate, ele fiind responsabile de starea noastră de bine de la locul de muncă, dar și de performanțele și evoluția noastră profesională.

 

Cărți de dezvoltare personală care te vor ajuta să îți îmbunătățești comunicarea cu colegii

 

  • Cum să ne exprimăm emoțiile și sentimentele, de Christophe Andre, Francois Lelord – este una dintre acele cărți de dezvoltare personală care te va ajuta să conștientizezi modul în care furia, frica, invidia sau tristețea te-au împiedicat să stabilești contacte normale cu cei din jur, să obții un job mai bun sau un salariu mai mare. Acest volum este unul ce îți oferă întrebări, răspunsuri, dar și sfaturi pentru umanul din tine, pentru reîntoarcerea la viața trăită pe deplin;
  • Psihologia mulțimilor, de Gustave Le Bron – este un volum care îți va oferi o perspectivă cu totul diferită asupra modului în care mulțimile tind să gândească, modul în care exprimă emoții exagerate, rapiditatea cu care acționează, fără a avea, în mod neapărat, o gândire coerentă. Totodată, Le Bron aduce în discuție și tema sensibilă ce privește intoleranța generală a mulțimilor, potrivit căreia individul care devine parte a unei mulțimi tinde să se piardă pe sine și se simte invincibil, deoarece este conștient de similitudinea de mentalitate și scop a tuturor celor care îl înconjoară;
  • Cuvinte care schimbă minți. Cum influențezi comportamentul celorlalți cu ajutorul limbajului, de Shelle Rose Charvet – autoarea este specialist internațional în limbajul de influențare. Potrivit acesteia, secretul comunicării este simplu: dacă îți dorești ca mesajul tău să ajungă la cealaltă persoană și să aibă un impact asupra lui, trebuie să apelezi la cuvintele și comportamentele adecvate. Astfel, vei reuși să te conectezi la un nivel mai profund cu interlocutorul tău, iar relația dintre voi se va îmbunătăți miraculos;
  • E OK s-o dai în bară, de The Try Guys – este una dintre acele cărți de dezvoltare personală care te vor ajuta să înțelegi că, pentru a te putea simți bine în pielea ta, ai nevoie să te simți confortabil și cu nesiguranțele tale. The Try Guys – Keith, Ned, Zach și Eugene – autorii acestei cărți dezvoltare personală au dezvoltat o adevărată filosofie a încercării, potrivit căreia, pentru a deveni cea mai bună versiune a ta, va trebui să îți accepți fără rezerve frica, ignoranța și stânjeneala, în efortul de a înțelege că ești paralizat de teama de a nu greși;
  • Cum să te bucuri de viață și de job, de Dale Carnegie – potrivit filosofiei autorului, soluția pentru a reuși este să te bucuri de tot ceea ce se întâmplă în viața ta, atât din punct de vedere personal, cât și profesional. Primul pas pentru obținerea acestei stări de bine este identificarea lucrurilor care te fac fericit sau trist, mulțumit sau nemulțumit, relaxat sau stresat. Conștientizarea tuturor factorilor declanșatori ai acestor emoții va fi punctul zero al dezvoltării unui mindset nou, care să te ajute să te simți fericit, indiferent de circumstanțele exterioare;
  • Primul minut, de Chris Fenning – este una dintre acele cărți de dezvoltare personală cu ajutorul căreia vei învăța să comunici clar, concis și la subiect. Acest volum este un ghid care te va îndruma pas cu pas spre o comunicare clară și concisă, atât în conversațiile de zi cu zi, cât și în cele de la locul de muncă. Cu ajutorul strategiilor și metodelor prezentate de Fenning, vei reuși să ai conversații mai scurte, să ajungi la subiect fără a te îndepărta de la el, să îți conduci auditoriul către soluția vizată și, nu în ultimul rând, să înveți să aplici o tehnică la aproape fiecare discuție, e-mail, prezentare și interviu cu rezultate excelente.