CASTIGATORI NOBEL 2015: Premiul Nobel pentru Chimie revine cercetatorilor Tomas Lindahl, Paul Modrich si Aziz Sancar

Cristiana Petrariu Bota
By Cristiana Petrariu Bota octombrie 7, 2015 13:36

CASTIGATORI NOBEL 2015: Premiul Nobel pe anul 2015 pentru Chimie revine cercetatorilor Tomas Lindahl, Paul Modrich si Aziz Sancar, potrivit unui anunt publicat pe site-ul oficial dedicat Premiilor Nobel.

Tomas Lindahl, Paul Modrich si Aziz Sancar au primit Premiul Nobel pentru Chimie pe 2015 datorita studiilor despre mecanismele de reparare a ADN-ului”, potrivit anuntului facut, miercuri, de Academia Regala suedeza de Stiinte.

CASTIGATORI NOBEL 2015. Premiul Nobel pentru Medicina, castigat de trei cercetatori

Suedezul Tomas Lindahl, americanul Paul Modrich si turco-americanul Aziz Sancar au fost recompensati cu premiul Nobel pentru chimie pentru studiile lor despre mecanismele celulare de reparare a ADN-ului.

Premii Nobel pentru realizari in Fizica, Chimie, Medicina, Literatura, precum si premiul Nobel pentru Pace, se decerneaza anual in memoria inventatorului suedez Alfred Nobel, care a murit in 1896. Premiul in Stiinte Economice a fost adăugat in 1968. Suma totala pentru premiile Nobel din 2015 este de 8 milioane de coroane ($ 969,000).

Comentarii

Nu sunt comentarii!

Fii primul care adauga unul.