6.6 C
România
29 octombrie 2020
Cornel Patrichi a murit
Life

Cornel Patrichi, bolnav in stare critica. Sotia coregrafului a chemat preotul

Cornel Patrichi, cunoscutul coregraf de la Dansez pentru Tine, este in stare critica, in urma unui cancer de plamani care l-a tintuit la pat. Patronul Stelei, Gigi Becali, dealtfel prieten al lui Cornel Patrichi, a fost in vizita la el imediat ce a aflat ca nu se simte bine. Potrivit celor de la spynews.ro, Gigi Becali a venit de doi preoti, la solicitarea sotiei coregrafului.

Potrivit sursei citate, Cornel Patrichi pare sa fie la capat de drum. Bunul sau prieten, Gigi Becali, sufera cumplit din acest motiv si vineri a mers, însoțit de un preot, să îl viziteze pe Cornel Patrichi. „Astăzi, să facem cu toţii o rugăciune. Am chemat preotul!”, a declarat soția lui Cornel Patrichi.

Până de curând, se credea că starea lui Cornel Patrichi prezenta îmbunătățiri, fostul coregraf reușind să se vindece de cele două canceruri de care a suferit.

„Este foarte obosit, este sub efectul medicamentelor, doarme. Doarme liniștit, când se trezește, zâmbește… Îmi spune că sunt frumoasă și că mă iubește”, a mai spus, cu lacrimi în ochi, soția lui Cornel Patrichi.

Cornel Patrichi se luptă cu o anemie severă după ce a fost operat de cancer la plămâni

În 2014, fostul jurat de la ”Dansez pentru tine” a fost operat de cancer la plămâni, iar acum luptă cu o anemie severă, care l-a ţintuit la pat. În loc să petreacă de ziua lui, se roagă pentru sănătate. Soţia sa, Cornelia, a chemat preotul şi speră într-o minune.

Fostul actor, dansator şi coregraf, care făcea furori pe vremea lui Ceauşescu, Cornel Patrichi (72 de ani) a fost diagnosticat cu cancer, dar a fentat moartea, scăpând cu bine după o operaţie la plămâni în 2014.

Acum, cel supranumit ”regele dansului”, trece printr-o nouă dramă: o anemie severă a pus stăpânire pe corpul său, care a început să cedeze. Astfel că, ieri, de 1 aprilie, în loc să-şi serbeze aniversarea, artistul s-a rugat pentru sănătatea sa.

”Cornel nu se simte bine. Lucrurile s-au precipitat puţin… Are o anemie drastică, de o lună de zile merge la spital şi face transfuzie de sânge, iar azi (vineri, 1 aprilie – n.r.), în loc să bem şampanie, e un moment în care spunem rugăciuni. Am chemat preotul. Sper să se întâmple o minune cu el. El se luptă, dar, probabil, organismul a început să cedeze”, ne-a mărturisit cu ochii în lacrimi, Cornelia Patrichi. Fostul jurat la emisiunea PROTV ”Dansez pentru tine” şi-a descoperit cancerul dintr-o întâmplare.

“Dacă nu aveam norocul să se descopere la timp era grav! Practic, am fentat moartea! În urmă cu patru ani, m-am dus să fac un computer tomograf, iar doamna de acolo mi-a recomandat, şi chiar a insistat, să-mi scaneze tot corpul, nu doar partea de jos, pentru care mă dusesem eu. Tot atât ar fi costat, 150 de lei. Nu era vorba de bani, dar noroc că am ascultat-o şi aşa mi-am descoperit problema de la plămâni. Am fumat 50 de ani, de acolo mi se trage. M-am lăsat de fumat acum 8 ani. Dacă locuiam în străinătate, acolo aş fi mers periodic la controale de rutină, pentru că e normal. Noi aici, în România, nu am fost învăţaţi să gândim aşa, să mergem preventiv să ne căutăm”, ne spunea Cornel Patrichi, în urmă cu un an.

Cornel Patrichi a revenit în atenţia publicului ca jurat la “Dansez pentru tine”. În toamna lui 2012, după aproape 7 ani şi 12 sezoane, Patrichi a fost eliminat din juriul de la PRO TV. A aflat prin telefon, că nu mai face parte din juriul celui de-al 13 lea sezon al emisiunii. „Regretul meu a fost că am fost dat afară de nişte nulităţi. Eu nu ştiu deloc de ce am fost dat afară din acest juriu. Nu am aflat încă”, declara Patrichi la Kanal D, iar pentru Click! a dezvăluit la acea vreme toate dedesubturile show-ului de dans: “Conducerea venea şi ne spunea să-i ţinem pe unul şi pe altul în concurs”. Cornel Patrichi este căsătorit cu Cornelia, alături de care au alcătuit cu cuplu pe scenă şi în viaţă. Au împreună un fiu, Alexandru (38 ani), inginer IT în Italia.

Stiri pe aceeasi tema

Guvernul vrea sa construiasca o noua sala de concerte in Bucuresti

Cristiana Petrariu Bota