Coreenii sunt cunoscuți pentru tenul impecabil, acel glass-skin la care râvneam în urmă cu câțiva ani. Astăzi, trendul se îndreaptă mai mult înspre true skin decât glass skin. Pentru coreeni, rutina de skincare înseamnă mai mult decât îngrijirea pielii: înseamnă grijă de sine. Atât pentru femei, cât și pentru bărbați, rutina de îngrijire este un pas obligatoriu pentru starea de bine. Cu o istorie fascinantă, cosmeticele coreene sunt folosite în țara lor încă din copilărie - la 11 ani, fetele deja merg minimum odată pe săptămână la estetician. Deși produsele coreene ne cuceresc deja de ani buni, pandemia le-a oferit un avânt și mai mare: ni s-a oferit timpul să ne creăm rutina de skincare corespunzătoare. Însă ce au în plus cosmeticele coreene față de cele europene sau americane? Focus pe tratare, nu acoperire Preocuparea coreenilor a fost dintotdeauna tratarea imperfecțiunilor tenului. Produsele de make-up sunt, pentru coreeni, un artificiu suplimentar, dar nu obligatoriu - rutina de skincare însă e cea care schimbă jocul. Concentrați pe rezolvarea problemelor pe care pielea le are, coreenii au propus formule și ingrediente dedicate fiecărui tip de ten în parte. În pandemie mai mult ca oricând accentul a căzut pe îngrijire, și nu pe machiaj - purtăm masca în mare parte din timp, iar maskne nu a ezitat să își facă apariția. Trendul de top în cosmetica coreeană de acum este skip-care sau skinmalism, adică minimalismul în ce privește produsele de skincare. Deși coreenii sunt cunoscuți pentru cei zece pași din rutinele lor, pandemia a reconfigurat traseul: mai puțini pași, mai puține ingrediente, mai mult tratament concentrat pe o singură problemă. Matematica din spatele cosmeticelor coreene - știință, tehnologie, inovație Industria de cosmetice coreene este în continuă evoluție, iar asta se datorează interesului pentru știință: ingredientele produselor coreene și beneficiile lor sunt dovedite științific. Coreenii sunt axați pe inovație continuă, pe descoperirea de noi formule și ingrediente, pe mixarea unor ingrediente complet diferite - de la compoziție și până la ambalaj, cosmeticele coreene trec prin zeci de testări în laboratoare premium înainte de a fi lansate pe piață. Ingineria ingredientelor - mai simplu înseamnă mai bun Industria cosmeticelor coreene are la bază ingrediente sigure, non-iritante, non-fotosensibilizante, antiinflamatoare; totodată, coreenii descoperă constant ingrediente valoroase pe care le introduc în rutina de skincare: apa de mesteacăn, centella asiatica, ulei de gălbenuș de ou, și, mai nou, orezul - apărut inițial în cosmetice coreene I'M FROM, orezul din cultură organică se dovedește a fi un puternic factor hidratant care restaurează bariera protectivă a pielii, în timp ce elimină sebumul în exces. În aceeași măsură, formulele blânde se regăsesc în toate produsele coreene, indiferent de imperfecțiunile pe care le targetează. Prevenție încă din copilărie Coreenii nu așteaptă ca problema să apară pentru a o trata: își iau timpul necesar să aibă grijă de pielea lor încă de dinainte de apariția primelor riduri, de exemplu. În Coreea, fetele încep să folosească tratamente anti-îmbătrânire încă de la 10 ani; cu această filosofie asupra prevenției, coreenii înțeleg importanța consistenței și răbdării în rutina de îngrijire și nu așteaptă rezultate imediate. Prin contrast, în America de Nord filosofia de bază din skincare e focusată mai degrabă pe remedii imediate, care funcționează pe termen scurt, însă doar maschează problema, nu o tratează de la rădăcină. Rutină de skincare personalizată Primul pas dintr-o rutină de skincare eficientă este înțelegerea tipului nostru de ten; cosmeticele coreene sunt create astfel încât să răspundă unei probleme specifice, iar paleta din care poți alege e variată: de la serumuri cu centella asiatica pentru calmarea tenului iritat și până la masti pentru fata coreene pentru hidratare intensă. Cosmeticele coreene sunt construite astfel încât să poți alege și combina ingredientele de care particularitățile tenului are nevoie. Tehnologia avansată, inovația continuă, ingredientele unice, eficiența ridicată și paleta de opțiuni sunt câteva dintre aspectele care ne fac să ne îndrăgostim de cosmeticele asiatice. Acum mai mult ca niciodată avem nevoie de garanția calității, de siguranța că produsele pe care le folosim au o eficiență dovedită; pe fond pandemic, am înțeles că rutina de skincare devine, mai degrabă, ritual de self-care - să ai grijă de tine înseamnă să fii bine cu tine.
Recomandari

De ce cosmeticele coreene creează fascinație – eficiență prin minimalism în rutina de skincare

Coreenii sunt cunoscuți pentru tenul impecabil, acel glass-skin la care râvneam în urmă cu câțiva ani. Astăzi, trendul se îndreaptă mai mult înspre true skin decât glass skin. Pentru coreeni, rutina de skincare înseamnă mai mult decât îngrijirea pielii: înseamnă grijă de sine.

Atât pentru femei, cât și pentru bărbați, rutina de îngrijire este un pas obligatoriu pentru starea de bine. Cu o istorie fascinantă, cosmeticele coreene sunt folosite în țara lor încă din copilărie – la 11 ani, fetele deja merg minimum odată pe săptămână la estetician. Deși produsele coreene ne cuceresc deja de ani buni, pandemia le-a oferit un avânt și mai mare: ni s-a oferit timpul să ne creăm rutina de skincare corespunzătoare. Însă ce au în plus cosmeticele coreene față de cele europene sau americane? 

Focus pe tratare, nu acoperire 

Preocuparea coreenilor a fost dintotdeauna tratarea imperfecțiunilor tenului. Produsele de make-up sunt, pentru coreeni, un artificiu suplimentar, dar nu obligatoriu – rutina de skincare însă e cea care schimbă jocul. Concentrați pe rezolvarea problemelor pe care pielea le are, coreenii au propus formule și ingrediente dedicate fiecărui tip de ten în parte.

În pandemie mai mult ca oricând accentul a căzut pe îngrijire, și nu pe machiaj – purtăm masca în mare parte din timp, iar maskne nu a ezitat să își facă apariția. Trendul de top în cosmetica coreeană de acum este skip-care sau skinmalism, adică minimalismul în ce privește produsele de skincare. Deși coreenii sunt cunoscuți pentru cei zece pași din rutinele lor, pandemia a reconfigurat traseul: mai puțini pași, mai puține ingrediente, mai mult tratament concentrat pe o singură problemă.

Matematica din spatele cosmeticelor coreene – știință, tehnologie, inovație

Industria de cosmetice coreene este în continuă evoluție, iar asta se datorează interesului pentru știință: ingredientele produselor coreene și beneficiile lor sunt dovedite științific. Coreenii sunt axați pe inovație continuă, pe descoperirea de noi formule și ingrediente, pe mixarea unor ingrediente complet diferite – de la compoziție și până la ambalaj, cosmeticele coreene trec prin zeci de testări în laboratoare premium înainte de a fi lansate pe piață.

Ingineria ingredientelor – mai simplu înseamnă mai bun

Industria cosmeticelor coreene are la bază ingrediente sigure, non-iritante, non-fotosensibilizante, antiinflamatoare; totodată, coreenii descoperă constant ingrediente valoroase pe care le introduc în rutina de skincare: apa de mesteacăn, centella asiatica, ulei de gălbenuș de ou, și, mai nou, orezul – apărut inițial în cosmetice coreene I’M FROM, orezul din cultură organică se dovedește a fi un puternic factor hidratant care restaurează bariera protectivă a pielii, în timp ce elimină sebumul în exces. În aceeași măsură, formulele blânde se regăsesc în toate produsele coreene, indiferent de imperfecțiunile pe care le targetează.

Prevenție încă din copilărie

Coreenii nu așteaptă ca problema să apară pentru a o trata: își iau timpul necesar să aibă grijă de pielea lor încă de dinainte de apariția primelor riduri, de exemplu. În Coreea, fetele încep să folosească tratamente anti-îmbătrânire încă de la 10 ani; cu această filosofie asupra prevenției, coreenii înțeleg importanța consistenței și răbdării în rutina de îngrijire și nu așteaptă rezultate imediate.

Prin contrast, în America de Nord filosofia de bază din skincare e focusată mai degrabă pe remedii imediate, care funcționează pe termen scurt, însă doar maschează problema, nu o tratează de la rădăcină.

Rutină de skincare personalizată 

Primul pas dintr-o rutină de skincare eficientă este înțelegerea tipului nostru de ten; cosmeticele coreene sunt create astfel încât să răspundă unei probleme specifice, iar paleta din care poți alege e variată: de la serumuri cu centella asiatica pentru calmarea tenului iritat și până la masti pentru fata coreene pentru hidratare intensă. Cosmeticele coreene sunt construite astfel încât să poți alege și combina ingredientele de care particularitățile tenului are nevoie.

Tehnologia avansată, inovația continuă, ingredientele unice, eficiența ridicată și paleta de opțiuni sunt câteva dintre aspectele care ne fac să ne îndrăgostim de cosmeticele asiatice. Acum mai mult ca niciodată avem nevoie de garanția calității, de siguranța că produsele pe care le folosim au o eficiență dovedită; pe fond pandemic, am înțeles că rutina de skincare devine, mai degrabă, ritual de self-care – să ai grijă de tine înseamnă să fii bine cu tine.

 

Stiri pe aceeasi tema

Cum poți preveni în oraș accidentele auto

Cristiana Petrariu Bota

Idei de cadouri pentru colegi/sefi – tu știi ce ar trebui să alegi?

Cristiana Petrariu Bota

Cum se schimba designul interior in epoca post-covid: protectie, confort, taste&energy. Arhitectii, doctorii spatiului – ce trenduri se intrevad in HORECA si real-estate pe fundalul economiei low-touch 

Lasa un comentariu

Prin continuarea navigării pe hotweek.ro, confirmaţi că acceptaţi utliizarea fişierelor tip cookies sau tehnologii asemănătoare pentru a analiza traficul şi a vă propune funcţionalităţi sociale, conţinut şi eventuale publicităţi personalizate. Accept Mai mult