Social

DOSARUL ANTENA GROUP: Dan Voiculescu si Camelia Voiculescu, 2 ani de inchisoare

DOSARUL ANTENA GROUP. Sentinta în dosarul de șantaj Antena Group a fost data joi. Dan Voiculescu si Camelia Voiculescu au primit doi ani de închisoare, in timp ce Sorin Alexandrescu, director general Antena TV Group, a fost condamnat la 3 ani și 6 luni de închisoare pentru șantaj. Totodata, Șerban Pop, fost șef al ANAF, a fost condamnat la doi ani de închisoare cu executare, transmite Digi 24. Decizia nu este definitivă și poate fi contestată în termen de 10 zile. 

Șerban Pop a fost condamnat pentru permiterea accesului unei persoane neautorizate la informații ce nu sunt destinate publicității. Sorin Alexandrescu a fost condamnat pentru șantaj în formă continuată, Camelia și Dan Voiculescu – pentru complicitate la șantaj.

Camelia Voiculescu a fost condamnată la închisoare cu suspendare, iar Dan Voiculescu, la închisoare cu executare. Sorin Alexandrescu a primit și interdicția de a ocupa funcția de administrator sau director al unei societăți. De asemenea, Antena Group trebuie să plătească o amendă de 350.000 de lei pentru șantaj.

În cazul lui Dan Voiculescu, pedeapsa se contopește cu cea pe care o execută deja. Dan Voiculescu a fost condamnat la 10 ani de închisoare în dosarul privatizării Institutului de Cercetări Alimentare.

Au fost pronunțate și achitări în acest dosar. George Matiescu, director general Intact Publishing, a fost achitat pentru complicitate la șantaj, Intact Publishing a fost achitată pentru șantaj, iar Antena 3 a fost achitată pentru complicitate la șantaj, mai transmite sursa citata.

Decizia nu este definitivă și poate fi contestată în termen de 10 zile.

DNA sustinea că directorul Antena Group, Sorin Alexandrescu, ar fi încercat, prin ameninţări, să îl convingă pe administratorul RCS & RDS să accepte un contract prestabilit, în valoare de 35 de milioane de euro, pentru retransmisia pe satelit a posturilor Antena Group.

„Sorin Alexandrescu a fost sprijinit de Antena Group, Antena 3 şi Intact Publishing în activitatea de şantajare a părții vătămate. L-a ameninţat că va demara o campanie media împotriva sa, care însă poate fi stopată dacă se semnează un contract de 6,48 milioane de euro pe an de redifuzare a canalelor Antena Group. S-a recurs la atacuri media. Publicația Jurnalul National a fost folosită în demers pentru a mări presiunea”, spun procurorii.

Avocaţii trustului RCS & RDS au cerut o pedeapsă complementară pentru Antena 3: suspendarea emisiei pentru trei luni. Procurorii DNA au cerut ca toate publicaţiile şi televiziunile deţinute de familia Voiculescu să fie sancţionate cu o amendă penală.

„Postul TV Antena 3 a difuzat, sub forma unor ştiri, materiale cu caracter denigrator la adresa părţii vătămate. În plus, începând cu data de 9 mai 2013, în scopul menţinerii şi amplificării stării de temere induse părţii vătămate, pe posturile de televiziune SC Antena TV Group SA, a fost difuzat un spot publicitar prin care opinia publică era informată că vor fi făcute dezvăluiri cu privire la eventuale fapte de corupţie în care ar putea fi implicată partea vătămată”, potrivit DNA.

Sursa: Digi 24

Stiri pe aceeasi tema

Scoli inchise in Bucuresti si Ilfov din cauza drumurilor inzapezite si viscolului – UPDATE

Cristiana Petrariu Bota

Vaccinul antihepatic B va fi distribuit de Ministerul Sanatatii incepand de saptamana viitoare

Ioana Badulescu

Serviciile secrete ar fi „cablat” activitatea din instante, sustine presedintele Asociatiei Magistratilor

Cristiana Petrariu Bota

Lasa un comentariu

Prin continuarea navigării pe hotweek.ro, confirmaţi că acceptaţi utliizarea fişierelor tip cookies sau tehnologii asemănătoare pentru a analiza traficul şi a vă propune funcţionalităţi sociale, conţinut şi eventuale publicităţi personalizate. Accept Mai mult