Firmele mici reunesc comunitatile din orase mai mici sau de marime mijlocie. Ele adauga un plus de fler, ofera locurilor o nota personala si stimuleaza economiile locale. Dar firmele mici pot fi greu de gasit online, inecate de companii mai mari, cu resurse mai mari pentru a-si spori prezenta pe Google, in special in orasele mari.
Bugetele mai mari inseamna echipe dedicate si mai multe maini care sa lucreze la SEO. In comparatie cu concurentii mai mari, firmele mici se pot lupta cu optimizarea site-urilor pentru cautare. Au adesea bugete, echipe si resurse mai mici. Cand este atat de important sa fii gasit online, cum pot concura firmele mici?
EI bine, nu aveti nevoie intotdeauna de mai multi bani sau de membri ai echipei specializati pentru a castiga un loc de top in paginile cu rezultate ale motorului de cautare (SERP-uri). Micile schimbari strategice pot oferi un avantaj competitiv. Cititi in continuare pentru sfaturi despre imbunatatirea site-ului vostru actual, instrumente gratuite care va vor ajuta sa aflati mai multe despre piata locala si importanta de a castiga si de a raspunde la recenziile clientilor.
Regulile Google evolueaza de-a lungul timpului, iar site-ul ar trebui si el sa evolueze. Google isi modifica frecvent algoritmul de cautare si, din moment ce nu puteti controla asta, expertii de la o agentie SEO fac si testeaza in mod constant ipoteze despre cum functioneaza. Dar din cand in cand ne ofera un indiciu: Google a anuntat ca ia in considerare un nou semnal de clasare: Page Experience. Viteza de incarcare, compatibilitatea cu dispozitivele mobile si securitatea sunt prioritatile principale pentru noua actualizare si sunt considerate elemente cheie in reproiectarea site-ului vostru.
Desigur, va confruntati cu companii mai mari, care probabil au experti si echipe de cercetare de consultat. Fiind o afacere mai mica si mai agila, viteza este prietenul vostru cel mai bun. Indiferent daca angajati un contractor pentru optimizare SEO pentru a va ajuta sau pentru a o face singur, veti dori sa va actualizati si optimizat site-ul cat mai curand posibil pentru a incepe sa concurati in SERP-uri.
Asigurati-va ca raspundeti nevoilor cumparatorilor – satisfacerea clientilor reali duce adesea la multumirea Google. Evidentiati exact modul in care serviciile, produsele si afacerea voastra pot ajuta clientii sa-si atinga scopurile. Mentineti branding-ul si design-ul consecvent pe toate paginile site-ului vostru, pentru o experienta de utilizator coerenta si de incredere. Creati pagini informative, bogate in continut, care va arata expertiza in domeniu si raspund la intrebarile frecvente pe care le pun clientii. Site-ul web este tot ce stie un nou client despre voi – asigurati-va ca reflecta cu acuratete compania voastra, in timp ce satisface intentia clientilor vostri.
Pentru companiile locale care respecta regulile de eligibilitate Google, PSK este o resursa deosebit de utila. Va permite sa modificati resursele orientate catre clienti care apar in profilul vostru de afaceri Google in SERP-uri. Detalii precum numarul vostru de telefon, site-ul web si orele sunt esentiale pentru a le arata clientilor exact ce faceti, unde si cand faceti acest lucru.