0.1 C
România
20 octombrie 2021
TAROM continua campania "Dor de Europa" si pune in vanzare, in perioada 3-7 august, bilete cu preturi de 139 de euro dus-intors
Social

Gabriel Dumitrescu ar putea fi noul director al TAROM, dupa ce Heinzmann a fost scos pe faras

Gabriel Dumitrescu ar putea fi noul director al TAROM, potrivit unor informatii pe surse vehiculate de Capital. In prezent director la ROMATSA – Directia regionala Bucuresti, Gabriel Dumitrescu ar putea deveni noul CEO al companiei TAROM.

Gabriel Dumitrescu a mai fost director al companiei TAROM in perioada 2005-2007. In CV-ul sau se precizeaza ca pe parcursul mandatului de director general al TAROM, a crescut numarul de pasageri de la circa 1,3 milioane la 1,9 milioane, iar în 2007 a înregistrat un profit de circa 21 milioane de dolari.

Totodata, Gabriel Dumitrescu a contractat 4 aeronave Airbus 318 şi a reuşit scăderea, prin negociere, a contractelor de furnizare combustibil, caterig la bord şi asigurări aeronave şi pasageri.

HEINZMANN, DAT AFARA DE LA CONDUCEREA TAROM

Consiliul de Administratie al Tarom i-a revocat, luni seara, pe Christian Heinzmann, din functia de director general al operatorului aerian, locul acestuia fiind ocupat interimar de Gabriel Stroe, directorul financiar al companiei.

Consiliul de Administratie al Tarom s-a reunit luni seara pentru a analiza activitatea de management a directorului general al companiei, Christian Heinzmann, dupa ce acesta ”a pierdut” functia de accountable manager, incepand cu data de 22 martie.

„Consiliul de Administratie m-a informat, analizand raportul de la Autoritatea Aeronautica, ca au constatat suspendarea directorului general din functia de accountable manager, ceea ce inseamna, practic, managerul responsabil. Dupa regulile aviatiei, acest manager trebuia sa asigure resursele financiare si pe cele de personal pentru indeplinirea misiunii companiei. Termenul pe care l-a dat Autoritatea Aeronautica este 22 (martie – n. r.). Deci, pana atunci, directorul general inca detine aceasta functie, dar, cu aceasta data, cu data de 22, nu va mai putea sa o indeplineasca”, a anuntat, vineri, ministrul Transporturilor, Dan Costescu.

Seful de la Transporturi a facut referire, in conferinta de presa, la o parte dintre deficientele constatate, precum nerealizarea bugetului de venituri si cheltuieli, dar si problemele identificate la nivel de resurse umane, unde 25% din personalul tehnic a avut concedii medicale in 2015, ceea ce insumeaza un numar de 1.500 de zile.

Stiri pe aceeasi tema

SOCUL COLECTIV, A 13-A ZI DE DOLIU. Doar 60 de victime au depus plangeri la Parchetul General

Cristiana Petrariu Bota

Congresul National de Transplant Medular din Romania va reuni cei mai experimentati specialisti in transplantul medular, intre 14 si 16 martie la Hotel Caro din Bucuresti

Ioana Badulescu

Legea privind dublarea alocatiilor va fi promulgata de Iohannis pe 1 iunie, de Ziua Copilului

Cristiana Petrariu Bota

1 comment

Taromistii nu uita 24 martie 2016 at 2:36 pm

Directorul general al Tarom, Gabriel Dumitrescu, va fi inlocuit din functie in perioada imediat urmatoare, dupa ce vor fi lamurite unele probleme din CV-ul candidatului propus pentru aceasta functie, a declarat ministrul transporturilor, Ludovic Orban.
„Il voi schimba pe directorul general al Tarom. Deocamdata, am oprit ordinul, pentru ca in CV-ul candidatului pentru aceasta functie este o mica problema”, a afirmat Orban. El nu a precizat persoana nominalizata sau problemele legate de aceasta. Orban a adaugat ca Tarom se afla intr-o situatie foarte dificila si are nevoie urgenta de restructurare.
„Directorul Tarom sa-i spuna unuia care nu are nicio legatura cu domeniul acesta ca este intr-o situatie buna. Una dintre smecheriile pe care le-a facut pana acum a fost, de exemplu, includerea in bilantul pe 2006 a biletelor comandate anul trecut pentru acest an. In acest fel, cheltuielile apareau anul trecut, iar veniturile figurau pentru anul asta, acesta fiind unul din mijloacele prin care se mai coafeaza bilantul”, a mai spus Orban. El a aratat ca pentru rentabilizarea companiei trebuie analizata fiecare ruta in parte, gradul de adaptabilitate a flotei pentru aceste rute sau gradul de incarcare.

Raspuns

Lasa un comentariu

Prin continuarea navigării pe hotweek.ro, confirmaţi că acceptaţi utliizarea fişierelor tip cookies sau tehnologii asemănătoare pentru a analiza traficul şi a vă propune funcţionalităţi sociale, conţinut şi eventuale publicităţi personalizate. Accept Mai mult