Ioan Niculescu, un tanar care a facut parte din echipa de campanie online a presedintelui Klaus Iohannis, a murit intr-un grav accident rutier produs pe DN2 intre Falticeni si Oniceni in judetul Suceava. Accidentul a avut loc la intrarea in satul Rosiori, iar potrivit presei locale, autoturismul in care se afla Ion Dan Niculescu a derapat inainte de un viraj la stanga si s-a izbit violent de un autovehicul cu platforma pe contrasens. Din nefericire, soferul a decedat pe loc.
Ioan Dan Niculescu, cel care a facut campania on-line a presedintelui Klaus Iohannis a murit pe loc dupa ce autoturismul in care se afla a intrat in plin intr-o masina cu platforma. Ioan Dan Niculescu, in varsta de 38 ani, se afla la volanul unui autoturism Volkswagen Golf, cand a pierdut controlul volanului si a intrat in masina cu platforma.
Tragedia s-a produs pe drumul national DN2 între Falticeni si Oniceni, la intrarea in satul Rosiori. Inainte de un viraj la stanga, pe fondul carosabilului umed, masina a derapat si a patruns pe contrasens, dupa care s-a izbit violent de un autovehicul cu platforma. Din nefericire, soferul a decedat pe loc, scrie ziarul local Buna Ziua Iasi. Conform celor prezenti la locul accidentului, impactul a fost extrem de violent, portiera dreapta a autoturismului Volkswagen Golf a fost zdrobita si impinsa pâna la scaunul soferului, iar motorul dislocat de pe sasiu. In urma impactului si o alta persoana aflata in cealalta masina a avut nevoie de ingrijiri medicale.
Ioan Niculescu a devenit cunoscut in Iasi si in tara dupa ce i-a facut campania on-line presedintelui Iohannis, detaliu care l-a propulsat pe acesta la Palatul Cotroceni. In plus, Niculescu a fost si cel care a lucrat la dosarul de candidatura a municipiului Baia Mare pentru titlul de capitala culturala europeana in anul 2021, dupa ce a fost refuzat de fostul primar al Iasului. Ioan Dan Niculescu a fost cooptat in echipa Fundatiei Baia Mare 2021, pentru a realiza conceptul de identitate vizuala a dosarului de candidatura.
Cine a fost Ioan Dan Niculescu
Ioan Dan Niculescu, unul dintre coordonatorii campaniei online a președintelui Klaus Iohannis la alegerile prezidențiale din 2014, era director de creație la propria agenție de publicitate din Iași, pe care a înființat-o în urmă cu mai bine de un deceniu, iar în 2014 a reușit ceea ce unii numeau imposibilul în campania electorală: să adune pe pagina de Facebook a unuia dintre candidații la președinție, într-un timp record, sute de mii de like-uri.
S-a născut într-o familie de medici, era absolvent de Drept şi avea o experienţă de două decenii în creaţie. În campania prezidenţială online s-a ocupat de cele mai mici detalii ale paginii oficiale de Facebook a președintelui Iohannis.
„Dacă toată lumea are o motivaţie comună şi înţelege de ce se scoală dimineaţa şi vine la birou… toată lumea lucrează pentru acelaşi lucru. Şi nu e vorba despre tine, niciodată, e vorba despre omul pentru care lucrezi”, a povestit el într-un interviu pentru Digi24.
Ioan Dan Niculescu a demonstrat ca mediul online nu este doar o sursă de informație, ci are și un rol mobilizator: „Era frica mai departe să nu fim noi dezamăgiţi de feedback-ul pe care l-am fi avut de la români. Dar am ales să le punem pe toate în paranteză şi pur şi simplu să nu ne fie frică, este un mind set pe care odată ce îl adopţi nu te mai poate opri nimic şi noi aveam nevoie să nu existe nimic care să ne poată opri”.
Alături de Vlad Tăuşance și alți tineri talentați, Ioan Dan Niculescu a coordonat cea mai de succes campanie politică online din România.
Sursa foto: Radio Iasi