-1.5 C
România
1 decembrie 2020
Locuri de munca
Economie

Locuri de munca la cel mai mare operator de telecom din Romania

Compania Telekom Romania angajeaza in fiecare an aproximativ 1.100 de oameni. Peste jumatate dintre locurile de munca disponibile sunt in zona de front office (magazine, vanzari, tehnicieni si call center), iar restul in zona de middle management, a declarat pentru wall-street.ro, Luciana Diaconu, managerul de resurse umane pe segmentul de recrutare si training in cadrul companiei.

Potrivit Lucianei Diaconu, la nivelul unui an, in companie intra in jur de 500-600 de oameni noi, restul schimbandu-si functia.

“Cel mai greu de recrutat sunt angajatii din zona de tehnologie si IT, in special pentru functiile cu expertiza ridicata. Sunt foarte dificil de gasit pentru ca este vorba de competente noi si nu s-au format specialisti. De asemenea, uneori nivelul de specializare este atat de mare, este atat de nisat, incat trece de un grad de acceptabilitate, iar candidatii isi doresc o expunere mai larga”, a mai spus Diaconu.

In prezent Telekom Romania are in jur de 200 de pozitii deschise in departamente precum interactiune clienti business-to-business si business-to-consumer, servicii wholesale, IT si financiar.

„Dincolo de competente suntem interesati de oameni care cauta provocari, de oameni care nu renunta usor in fata obstacolelor, care vor sa fie in centrul tehnologiilor. Daca isi doresc sa aiba un program de la 9 la 5 dupa-amiaza, vor fi dezamagiti”, a spus Diaconu.

Telekom Romania, un business de circa 4,6 miliarde de lei in urma cu doi ani, avea la finalul anului trecut peste 7.000 de angajati. Dintre acestia, 3.000 sunt in departamente in care lucreaza cu clientii (angajati din magazine, tehnicieni), 2.800 sunt in departamentele de call center, marketing, administrativ, business to business, iar 1.200 de oameni lucreaza in zona de tehnologie si IT.

Diferenta intre angajatii din departamentul de tehnologie& IT si tehnicieni este ca primii proiecteaza, construiesc solutiile si produsele companiei, in timp ce tehnicienii sunt cei care le instaleaza clientilor, sunt cei care repara defectiunile.

Interviul integral poate fi citit pe wall-street.ro

Stiri pe aceeasi tema

Comertul electronic: La ce trebuie sa aiba grija antreprenorii

Cristiana Petrariu Bota

ANAF ofera asistenta si indrumare in domeniul fiscal pe Facebook

Cristiana Petrariu Bota

Grant ONG, prima aplicatie pentru mobil cu surse de finantare pentru organizatiile non-profit

Delia Ion

Lasa un comentariu

Prin continuarea navigării pe hotweek.ro, confirmaţi că acceptaţi utliizarea fişierelor tip cookies sau tehnologii asemănătoare pentru a analiza traficul şi a vă propune funcţionalităţi sociale, conţinut şi eventuale publicităţi personalizate. Accept Mai mult