Metropolitan Life le ofera romanilor aplicatie e-Claims prin care au acces rapid la despagubiri
Comunicate de presă

Metropolitan Life le ofera romanilor platforma de despagubire e-Claims

Metropolitan Life a lansat e-Claims, o aplicație care le oferă clienților săi cu polițe de asigurare active acces rapid la despăgubiri, în cazul evenimentelor asigurate. Aplicația e-Claims oferă utilizatorilor un mod simplu şi rapid de transmitere a solicitărilor de despăgubire, indiferent de modalitatea de încheiere a poliței, de pe PC, tabletă sau telefon mobil.

Deschiderea unui dosar pentru obținerea unei despăgubiri poate fi un proces complex și uneori de durată, în funcție de tipul evenimentului care necesită despăgubire, documentele necesare asiguratorului și condițiile contractuale. De altfel, la nivelul întregii categorii de polițe de asigurare, potrivit studiilor realizate de Metropolitan Life, 44% dintre respondenți evită achiziționarea unei asigurări de viață deoarece se lovesc de un proces birocratic lent și complex, iar 41% dintre aceștia consideră că nu își vor recupera banii investiți, în cazul unui eveniment neprevazut.

Lansarea aplicației e-Claims face parte din strategia de digitalizare a companiei Metropolitan Life, de a oferi românilor acces facil la servicii și produse complexe de protecție și economisire. În acest context, Metropolitan Life facilitează clienților săi procesul de despăgubire, prin aplicația e-Claims. Documentele necesare, complete și lizibile, pot fi fotografiate şi ataşate direct din aplicaţia e-Claims fără a mai fi necesară deplasarea clientului la poștă sau în agenție pentru depunerea lor. Astfel, dosarele clienților sunt înregistrate automat, ajung mai repede spre analiză în Departamentul Despăgubiri, iar informațiile completate de către clienți sunt vizualizate mai repede în aplicația de administrare despăgubiri.

“e-Claims este reușita Metropolitan Life de a scurta drumul parcurs de clienții noștri de la hârtii la despăgubire. Ne mândrim cu un asemenea produs care ține pasul atât cu nevoile clienților noștri, cât și cu evoluția erei digitale. Am convingerea că această aplicație va fi primită foarte bine, astfel încât vom investi constant în digitalizare, ca parte a strategiei noastre de a le oferi românilor accesul la asigurări de viață moderne.”, explică Carmina Dragomir, CEO Metropolitan Life.

Etapele firești necesare obținerii unei despăgubiri presupun completarea formularului de despăgubire, colectarea tuturor documentelor necesare, în funcție de tipul asigurării (individuală, de grup, încheiată prin bancă sau telefonic) sau de tipul evenimentului, și trimiterea acestora prin e-mail ori tipărirea și transmiterea lor prin poștă, apoi recepționarea solicitării de către asigurator și evaluarea tuturor actelor.

Aplicația e-Claims de la Metropolitan Life poate fi accesată pe site-ul metropolitanlife.ro, în secțiunea „Despăgubiri” şi include patru rubrici (Tip Eveniment, Detalii Personale, Detalii Eveniment, Atașamente). Ca parte a strategiei de digitalizare a companiei, anul acesta, în luna martie, Metropolitan Life a lansat LifeBOT, primul BOT dotat cu inteligență artificială din industria financiară din România, menit să furnizeze și să promoveze, în rândul publicului larg, informații esențiale financiare, printr-o interfață ușor de utilizat.

Articole asemănătoare

Elevii romani si programarea creativa. Iata rezultatele celui mai mare concurs de gandire computationala

Lucy Ionesco

Workshop-ul Certificat in „Fundamentele Coachingului”, cu trainerul international Di McLanachan, se va desfasura la Chisinau pe 24, 25 si 26 mai

Lucy Ionesco

ANI: Incompatibilitate a cazul unor primari, viceprimari si consilieri locali din Maramures, Satu Mare, Arges, Calarasi si Arad

Ioana Badulescu