MIREASA PENTRU FIUL MEU 24 MARTIE 2016
Viata bate filmul

MIREASA PENTRU FIUL MEU 24 MARTIE 2016. Constin si Mihaela, la limita regulilor impuse de staff-ul MPFM5

MIREASA PENTRU FIUL MEU 24 MARTIE 2016. S-a trecut de prima jumatate a sezonului 5 al show-ului matrimonial „Mireasa pentru fiul meu” si trecerea timpului incepe sa-si lase din ce in ce mai serios amprenta asupra concurentilor prezenti in casa de la Stefanesti, inca din luna septembrie 2015.

MIREASA PENTRU FIUL MEU 24 MARTIE 2016. Cand doi vechi concurenti sunt implicati de cateva luni si intr-un cuplu, hormonii incep sa le dea batai de cap. Apar numeroase momente in care in care indragostitii uita ca sunt supravegheati de camerele de supraveghere si se lasa prada instinctelor trupesti.

MIREASA PENTRU FIUL MEU 24 MARTIE 2016. Este si cazul lui Constantin si a iubitei sale, Mihaela, cei doi aparand in ipostaze incendiare insa pline de pasiune. Totul a inceput cu scurte priviri pline de inteles, a continuat cu mici gesturi sensibile si a luat amploare adevarate momente „la limita regulii 25” impuse de staff-ul MPFM5.

MIREASA PENTRU FIUL MEU 24 MARTIE 2016. Mihaela a parut tot timpul a controla situatia, chiar daca cel care se dovedea a fi mai ofensiv era Constantin. Scena surprinsa de camere este insa suficient de explicita si de elocventa pentru dorintele trupesti care ispitesc cuplurile de indragostiti.

MIREASA PENTRU FIUL MEU 24 MARTIE 2016. Totul s-a incheiat cu zambete „blajine” insa deducem cate idei nastrusnice le-au trecut prin cap celor doi iubiti timp de cateva zeci de secunde.

Stiri pe aceeasi tema

RUSALII, 19 – 20 IUNIE 2016. Zile libere de Rusalii pentru angajati. Traditii si superstitii de Rusalii

Cristiana Petrariu Bota

Lui Radu Banciu i s-a facut rau in direct la B1 TV in timp ce realiza Lumea lui Banciu

Cristiana Petrariu Bota

MPFM 7 APRILIE 2015. Radu, reactie incredibila de furie la adresa Andradei

Delia Ion

Lasa un comentariu

Prin continuarea navigării pe hotweek.ro, confirmaţi că acceptaţi utliizarea fişierelor tip cookies sau tehnologii asemănătoare pentru a analiza traficul şi a vă propune funcţionalităţi sociale, conţinut şi eventuale publicităţi personalizate. Accept Mai mult