9.3 C
România
25 octombrie 2020
RADU MIREASA PENTRU FIUL MEU
Viata bate filmul

MPFM 14 SEPTEMBRIE 2015. Radu a fost pozat in compania unei adevarate ispite

MPFM 14 SEPTEMBRIE 2015. A fost unul dintre cei mai spectaculosi concurenti ai sezonului 4 „Mireasa pentru fiul meu” insa acum totul pare dat uitarii. Radu a intrat in casa de la Stefanesti in luna februarie a acestui an sub pseudonimul de Casanova.

MPFM 14 SEPTEMBRIE 2015. A trait o tulburatoare poveste de dragoste cu Andrada in care scenele de romantism si gesturile tandre s-au impletit cu dialoguri vulgare si gesturi violente reciproce.

MPFM 14 SEPTEMBRIE 2015. Cei doi s-au despartit cum era de asteptat cu un imens scandal iar mai apoi Radu a parasit competitia fara a accede la fazele superioare ale show-ului si implicit fara a beneficia de premiile financiare puse in joc de producatori.

MPFM 14 SEPTEMBRIE 2015. Acum Radu pare a se bucura din plin de notorietatea pe care si-a castigat-o pe parcursul emisiunii. A fost deja cooptat in mai multe proiecte noi de televiziune iar in plan personal este vazut tot mai des in preajma unei brunete cu un decolteu extrem de generos.

MPFM 14 SEPTEMBRIE 2015. Legatura pe care o incepuse cu Andrada a fost sortita esecului, iar concurentul a fost de parere ca în afara show-ului va avea sanse mult mai mari sa se realizeze din toate punctele de vedere.

MPFM 14 SEPTEMBRIE 2015. Momentan, fostul concurent recupereaza distractiile pierdute si pare sa se simta bine alaturi de o tanara dotata. „Ce bunaciune ai langa tine!”, a comentat un prieten virtual.

Stiri pe aceeasi tema

PUTEREA DESTINULUI EPISODUL 80 REZUMAT, 27 APRILIE 2015. Sila este din ce in ce mai geloasa pe apropierea dintre Boran si Zeynep

Delia Ion

HOROSCOP 14 AUGUST 2017. Predictii astrale pentru ziua de luni!

Delia Ion

BENY, SALSA LA ROMANII AU TALENT 2016! Waw, i-a spus Mihaela Radulescu

Delia Ion

Lasa un comentariu

Prin continuarea navigării pe hotweek.ro, confirmaţi că acceptaţi utliizarea fişierelor tip cookies sau tehnologii asemănătoare pentru a analiza traficul şi a vă propune funcţionalităţi sociale, conţinut şi eventuale publicităţi personalizate. Accept Mai mult