O agentie de marketing online specializata in servicii de optimizare pentru motoarele de cautare (SEO), a inaintat catre Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca o propunere oficiala prin care se ofera sa optimizeze gratuit site-ul anofm.ro, cu scopul pozitionarii in primele rezultate din motoarele de cautare la accesarea expresiei „locuri de munca”. Compania sustine ca site-ul ANOFM are deficiente grave atat de ordin tehnic, cat si de continut.
Initiativa vine in contextul in care Ministrul Muncii si Protectiei Sociale, Violeta Alexandru, a declarat in urma cu cateva zile ca „Site-ul ANOFM nu se regaseste in primele 20 de afisari dupa cautarea ”locuri de munca”, ceea ce nu a fost o surpriza, stiind cat de putin este popularizat” intr-o postare pe Facebook.
Agentia SEO a transmis oficial o oferta de optimizare a site-ului Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca (anofm.ro) cu titlu gratuit, insotita de o anexa in care a constatat o serie de deficiente grave din punct de vedere SEO ale site-ului anofm.ro.
Deficientele constatate sunt de ordin tehnic, dar au legatura si cu continutul site-ului care este insuficient pentru o indexare corespunzatoare in motoarele de cautare. Aceste deficiente impiedica o pozitionare mai buna a site-ului anofm.ro in rezultatele motoarelor de cautare. Momentan site-ul este plasat mai departe de primele 20 de rezultate de cautare.
„Din spirit civic si antreprenorial, am realizat o analiza asupra site-ului Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca si am transmis o propunere de optimizare pentru a pozitiona in mod gratuit site-ul anofm.ro in primele rezultate din motoarele de cautare la accesarea cuvantului cheie „locuri de munca”. Din responsabilitate sociala, dorim sa ajutam ca site-ul Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca (anofm.ro) sa ajunga in primele rezultate ale motoarelor de cautare, astfel incat populatia sa acceseze mai usor site-ul ANOFM in vederea accesarii locurilor de munca vacante, iar pe de alta parte aceasta ar fi si in beneficiul companiilor care ar putea intra mai usor in contact cu agentiile judetene ale ANOFM”, sustine Iulian Ghisoiu, general manager al agentiei de marketing online.
Este vorba despre TargetWeb, o agentie SEO cu o experienta de peste 14 ani in servicii de optimizare pentru motoarele de cautare si referentiere organica. Compania sustine ca are un portofoliu de peste 200 de website-uri optimizate pana in prezent.