Revista PLAYBOY a anuntat ca nu va mai publica imagini cu femei dezbrăcate, scrie BBC, care mai precizeaza ca decizia a fost edja implementata la nivel online. Deși pana acum PLAYBOY și-a construit brandul publicand în paginile și pe copertele sale pictoriale nud cu unele dintre cele mai cunoscute femei din lume, conducerea publicatiei schimba foaia, dupa ce tirajul revistei a scazut dramatic de la lansare pana azi. Noua strategie de imagine a publicației va însemna sfârșitul ”epocii nudului.” Deținătorii americani ai revistei PLAYBOY au anunțat că vor renunța la trupurile complet dezgolite, în condițiile în care, spun ei, internetul a dus la demodarea accelerată a nudității.
Revista PLAYBOY a renunțat deja la publicarea imaginilor cu femei dezbrăcate în versiunea ei online, în mare parte pentru a avea acces la rețelele sociale, unde nuditatea este sancționată. Această mișcare a dus la creșterea traficului de pe site cu 400%.
BBC mai noteaza ca revistele pornografice nu mai sunt profitabile. Tirajul PLAYBOY a scăzut de la 5,6 milioane de exemplare în anii ’70, când a fost lansată, la circa 800.000 de exemplare, în prezent.
Decizia de a renunța la genul de imagini care au construit reputația PLAYBOY a intervenit în urma unei ședințe de board, la care a participat fondatorul publicației și actualul redactor-șef al ediției americane, Hugh Hefner. Membrii consiliului de conducere au recunoscut, potrivit BBC, că revista a fost cotropită de schimbările pe care ea însăși le-a promovat, pe vremea când făcea pionierat media. ”Bătălia a fost purtată și câștigată. Acum suntem la un clic distanță de orice act sexual imaginabil, gratuit,” explică Scott Flanders, director executiv, citat de The New York Times.
De asemenea, revista PLAYBOY, lansată în 1953, și-a pierdut semnificativ din capitalul de imagine revoluționar pe care l-a avut la mijlocul secolului trecut, când publica, printre altele, interviuri importante cu personalități ca Martin Luther King Jr, Malcolm X și Jimmy Carter, iar ultimii ani au însemnat o diluare a esenței care transformase Playboy într-un fenomen.
PLAYBOY
Revista a renunțat deja la publicarea imaginilor cu femei dezbrăcate în versiunea ei online, în mare parte pentru a avea acces la rețelele sociale, unde nuditatea este sancționată. Această mișcare a dus la creșterea traficului de pe site cu 400%. Noua politică editorială se va reflecta și în ediția tipărită, de unde nu vor lipsi imaginile provocatoare cu femei, doar că ele nu vor mai miza pe nuditate.
Sursa: BBC
HotWeek.ro este un site exclusivist, care militeaza pentru promovarea valorilor. Daca te-ai saturat de titluri senzationale, te asteptam sa revii pe hotweek.ro! Ne poti urmari si pe Facebook, Twitter sau Google Plus.