HotWeek.ro va prezinta mai jos cateva tehnici SEO (Search Engine Optimization) pe care orice proprietar de site/blog trebuie sa le stie. De ce? Pentru ca pasii de mai jos te ajuta sa ai un site bine indexat in motoarele de cautare. Daca sunt facuti corect, pot aduce minuni pentru pagina ta web. Daca nu sunt urmati, site-ul tau nu va fi nimic altceva decat o simpla pagina cu mult continut inutilizabil.
IT/Stiinta

Tehnici SEO pentru ca site-ul tau sa fie indexat in motoarele de cautare

HotWeek.ro va prezinta mai jos cateva tehnici SEO (Search Engine Optimization) pe care orice proprietar de site/blog trebuie sa le stie. De ce? Pentru ca pasii de mai jos te ajuta sa ai un site bine indexat in motoarele de cautare. Daca sunt facuti corect, pot aduce minuni pentru pagina ta web. Daca nu sunt urmati, site-ul tau nu va fi nimic altceva decat o simpla pagina cu mult continut inutilizabil.

Tehnicile SEO sunt ca transmisia la o masina. Nu conteaza cat de puternic este motorul, daca ai o transmisie defecta, nu poti tine pasul cu concurenta si nu poti face fata drumului. Prin urmare, la un site totul ar trebui sa fie perfect, nu doar continutul. 

1. Titluri si descrieri Meta

Titlul este regele continutului. Acesta este primul lucru la care se uita un internaut. Prin urmare, titlul trebuie sa fie concis si sa reflecte succint subiectul. Nu uita ca Google afiseaza doar pana la 66 de caractere dintr-un titlu. Prin urmare, este de preferat sa folosesti titlurile scurte. Cu toate acestea, nu este obligatoriu sa te limitezi la 66 de caractere, insa include toate informatiile necesare in titlu.

In ceea ce priveste descrierea Meta, Google nu mai foloseste Meta Keywords in criteriile sale de afisare. Cu toate acestea, descrierile Meta au ramas importante. Ori de cate ori va partaja continutul dumneavoastra in social media, descrierea meta apare langa titlul. Asadar pastreaza descrierea concisa, in fapt o scurta descriere a materialului in cateva randuri. 

2. Sitemaps

Sitemap-urile sunt extrem de importante. Un sitemap este o lista a tuturor paginilor prezente pe site-ul tau. Pentru ca motoarele de cautare sa indexeze toate paginile site-ului tau, trebuie sa creezi un sitemap al site-ului pe care sa-l trimiti la toate marile motoare de cautare. Exista instrumente care genereaza sitemap-uri pentru tine.

HotWeek.ro iti recomanda si: Cu ce noutati mai vine motorul de cautare Google

3. Focus pe cuvinte cheie

Cuvintele cheie sunt fundamentul tuturor motoarelor de cautare. Fiecare cautare se face pe baza de cuvinte cheie. Utilizatorii introduc cuvinte cheie in bara de cautare si mai rar fraze intregi. Pentru nisa pe care te afli, trebuie sa stii care sunt cuvintele cheie cele mai cautate. Ar fi o mare pierdere daca ai un continut bun, dar numai cateva cuvinte cheie din lista celor mai cautate. Prin urmare, incearca sa folosesti numarul maxim de cuvinte cheie, mai ales in paragrafele introductive.

4. Interlink

Interlink! Interconectarea este una dintre cele mai importante aspecte din tehnicile SEO. Insereaza link in noile materiale catre cele relevante deja existente pe site. Daca faci asta cum trebuie, site-urile mai vechi, cu informatii care au stagnat pot fi impulsionate prin interlink. Apoi, atunci cand un motor de cautare vede mai multe link-uri, el primeste informatia ca site-ul tau are un continut diversificat de oferit. Insa, in cazul in care paginile tale sunt independente si nu au nicio legatura, motorul de cautare ar putea sari peste paginile „nelinkuite”.

5. Concurenta prea mare

Eforturile tale sunt zadarnicite de concurenta prea mare? Toata lumea foloseste retelele de socializare precum Facebook si Twitter pentru a creste numarul de vizitatori pe site-ul lor. Ce sanse ai cu o asemenea concurenta? De ce nu incerci surse alternative, precum Pinterest, care a devenit tot mai popular.

6. Atentie la continut

Toate sfaturile in materie de SEO spun ca ceea ce oferi in materie de continut trebuie sa fie de calitate pentru a supravietui pe piata online si pentru a ramane in zona superioara a clasamentului. Tehnicile SEO te pot ajuta foarte mult, insa restul trebuie sa vina de la continut. A scrie un continut de calitate este o forma de Search Engine Optimization in sine, deoarece iti ajuta site-ul in clasamente. Dupa ce a-i scris un material, pune-ti urmatoarele intrebari:
– Continutul tau are sens?
– Ai semne de punctuatie ? Ai facut greseli de ortografie?
– Este util continutul tau?
– Continutul tau este unic/original?
– Ai detaliat subiectul in mod corespunzator?
– Are continut vizual, cum ar fi imagini sau videoclipuri?
– Are exemple, referinte, idei unice?
– Este destul de interactiv cu cititorii?
– Ai cerut cititorilor opinii despre propriile experiente?

Daca raspunsul tau la cele mai multe dintre întrebarile de mai sus este da, atunci ai un continut bun.

 

Stiri pe aceeasi tema

PE a adoptat directiva referitoare la drepturile de autor pe internet. Google News, YouTube si Facebook printre companiile care vor fi direct afectate

Cristiana Petrariu Bota

Huawei a lansat telefoanele Mate 30, primele fara aplicatii Google. Cu ce impresioneaza Mate 30 si Mate 30 Pro

Cristiana Petrariu Bota

Agentia Spatiala Britanica dezvolta avionul spatial! Durata unui zbor Londra-Sydney, care astazi este de 22 de ore, s-ar putea reduce la doar 4 ore

Ioana Badulescu

Lasa un comentariu

Prin continuarea navigării pe hotweek.ro, confirmaţi că acceptaţi utliizarea fişierelor tip cookies sau tehnologii asemănătoare pentru a analiza traficul şi a vă propune funcţionalităţi sociale, conţinut şi eventuale publicităţi personalizate. Accept Mai mult