Apple si Google vor sa intre pe piata auto. Intre timp, iPhone 6 si 6 Plus inregistreaza vanzari fabuloase

Corina Alexandru
By Corina Alexandru martie 4, 2015 13:14

Apple si Google vor sa intre pe piata auto. Intre timp, iPhone 6 si 6 Plus inregistreaza vanzari fabuloase

Compania americana Apple si cea sud-coreena Samsung isi disputa suprematia pe piata smartphone-urilor. In timp ce compania Apple a raportat un profit de 18 miliarde de dolari in ultimul trimestru al anului 2014, cea din Asia are probleme in ceea ce priveste divizia de telefoane mobile. Din 2011 incoace, Samsung a inregistrat cote ametitoare la vanzarea de smartphone-uri.Sfarsitul anului 2014 a adus insa un de declin pentru compania sud-coreeana, care s-a vazut depasita de vanzarile fabuloase ale iPhone 6 si 6 Plus.

Iata insa ca atat Apple, cat si Google, au proiecte marete, menite a le consolida suprematia. In alta ordine de idei, Apple si Google intentioneaza sa se implice in producerea de automobile electrice, idee care a prins contur inca din 2010 in ceea ce priveste Google, urmand a fi pusa in aplicare in viitorul nu foarte indepartat.

Te-ar putea interesa si: SAMSUNG GALAXY S6 si S6 EDGE, lansate oficial! Cum arata cele mai asteptate telefoane ale anului

Lumea digitala si mobila aduse la un loc de tehnologiile Apple si Google este privita cu ochi buni de conducerea Volkswagen, care s-a arata foarte interesata de acest demers.

Pornita de la zero, o actiune de producere a unui automobil, cu toate etapele de documentatie, testare, aprobare si punere in circulatie, se poate intinde pe durata mimina de 5 ani si maxima de 10 ani.

Citeste si: Primul smartphone implantat in piele. VIDEO

“Suntem foarte interesaţi de tehnologiile lor şi cred că putem aduce împreună lumile digitale şi mobile” a spus Martin Winterkorn, CEO Volkswagen.

Apple lucrează la un automobil electric, care ar urma să intre în producţie în 2020. Cam în aceeaşi perioadă preconizează şi Google că ar putea fi prezentă pe drumurile publice şi maşina care nu are nevoie de şofer.

“Nu subestimăm niciun fel de competiţie” spune şi Ian Robertson, directorul de vânzări al BMW.

loading...
loading...

Comentarii

Nu sunt comentarii!

Fii primul care adauga unul.